Gravatar

#4301 Bobby Singer 15 år siden

#4300 Tro mig det er en helt anden oplevelse end den amerikanse udgave.
Idjit
Gravatar

#4302 filmz-Utyske 15 år siden

Nu bliver jeg lidt forvirret, fordi jeg har en region 3 af Leon, der går for at være en "director's cut", men spørgsmålet er så om det er den samme som det internationale cut.

Det er ved at være noget tid siden jeg så den.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4303 Bobby Singer 15 år siden

Altså ifølge imdb.com så findes der faktisk tre forskellige udgaver. En amerikansk (110 min), en international (133min) og en fransk (136min). Hvad forskellen så er på den franske og internationale det skal jeg ikke kunne sige.
Idjit
Gravatar

#4304 Skeloboy 15 år siden

Spider-Man 3
Der mangler godt nok en halv time...men tror næppe noget ændrer sig.

Det positive er, at jeg nok synes den er bedre end 2'eren...

3/10

Og ja, det var anmeldelsen. Det er noget rod, underlige ting sker, det er noget lal og pjat, og faktisk ikke særlig godt...
Gravatar

#4305 filmz-Utyske 15 år siden

Ah, i følge Wiki er DC og IC åbenbart bare to forskellige navne for det samme cut.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4306 Skeloboy 15 år siden

hahahahahaha....tror sgu jeg var for tidligt ude med den 3/10...så sker der lige pludselig en lille drejning i historien...den ender sgu nok på 2/10 også
Gravatar

#4307 Skeloboy 15 år siden

#4304, 4306 - så blev den færdig...den endte på 2/10...
Gravatar

#4308 filmz-Bruce 15 år siden

#4307 Det amerikanske flag var ellers flot!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4309 Highland Park 15 år siden

Utyske (4302) skrev:
Nu bliver jeg lidt forvirret, fordi jeg har en region 3 af Leon, der går for at være en "director's cut", men spørgsmålet er så om det er den samme som det internationale cut.

Ja, den er god nok:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid...

#4306: Hvorfor i alverden ser du den, når nu du slet ikke brød dig om de to første?
Masochisme? ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4310 elwood 15 år siden

Han sku se Peter Parker te sig som en tosse med hans nye haircut 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: