#461 Leth er i forhandlinger i øjeblikket. Han kræver modificering af manuskriptet, så der bliver plads til en ældre boheme og en stuepige i historien!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der er sgu da ingen, der taler sådan til hinanden i den virkelige verden. Det eneste sted så plat en dialog finder sted, er i George Lucas inkompetente tanker og i ligeledes ligegyldige manuskripter til diverse sæpeoperaer som Glamour og Horton Sagaen.
Den nye Star Wars trilogi er et skoleeksempel i hvor hvor tåbeligt, man kan få en enekelt dialog til at blive. George Lucas lever i en pladderomantisk verden manuskriptmæssigt set, som slet ikke er i tråd med noget virkeligt. Det burde selv du da ku' se.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Har lige nydt en 2½ times seks stjernet sag og i den grad fået en påmindelse om, hvad der skal til for at gøre en film mindeværdig og en nydelse. Nu håber jeg sgu, jeg kan finde inspiration nok til at viderebringe oplevelsen på bedste vis.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#461 Skeloboy 15 år siden
#460 - hvornår kommer den film?
#462 filmz-Bruce 15 år siden
#463 elwood 15 år siden
Best Romance Story Ever
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#464 El vez 15 år siden
#465 filmz-Kadann 15 år siden
Hahah!
#466 NightHawk 15 år siden
Der er sgu da ingen, der taler sådan til hinanden i den virkelige verden. Det eneste sted så plat en dialog finder sted, er i George Lucas inkompetente tanker og i ligeledes ligegyldige manuskripter til diverse sæpeoperaer som Glamour og Horton Sagaen.
Den nye Star Wars trilogi er et skoleeksempel i hvor hvor tåbeligt, man kan få en enekelt dialog til at blive. George Lucas lever i en pladderomantisk verden manuskriptmæssigt set, som slet ikke er i tråd med noget virkeligt. Det burde selv du da ku' se.
#467 Skeloboy 15 år siden
#468 filmz-Narniabæver 15 år siden
Hvad mere kan der fortælles, Pixar's hovedret!
10/10
#469 filmz-Bruce 15 år siden
#470 elwood 15 år siden
Spøg til side jeg så Chain Reaction på tv 2, for dælen da der blev jeg lige mindet om hvor dårlig den var.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"