Gravatar

#451 elwood 15 år siden

#450 hehe ja det lige før man sku tro det.

Jeg siger dig jeg troede det var Løgn, Tom Cruise lægger også lige ud med en lille joke.

Tom Cruise: Hi I'm J.J. Abrams

J.J: "no you're not?"

Tom C.: Yes I am"

Og så går J.J med på den: "hi this is Tom Cruise"

Noget i den stil 8-)

Jeg kan sagtens forstå at man vælger de to herrer, men ku de ikke finde på andet end og sidde og skamrose deres film gang på gang, det ser vi jo riglig af i de der behind the scenes made for TV man smider på.

Fortæl evt. om valget af Michael Giacchino, bag musikken og grunden til han blev valgt istedet for blot og sige "oh I love this bit, it's so good, listing just listing"

Snak noget mere om hvorfor den og den person blev valgt til rollen istedet for at sige at nu skal man holde øje med Laurence Fischburne der smiler.

eller noget i den stil, jeg fik som filmelsker stortset intet ud af det kommentar spor.

Dare I say it... National Treasaure var mere informativt.. there I said it!

Måske sku jeg som eksperiment sætte The Dark Knight på i aften, og så køre stilen som Tom Cruise og J. J

"oh I love this part you see, how much the Joker is the Joker"

Oh oh no wait this is one of my farvorite parts" Just look at the way Michael Caine gives that subtle Smile to Christian Bale it is so good"

Who are the Champs indefor kommentarspor ?

en af mine farvoritter er stadigvæk Finding Nemo, det er underholdene (chips spisningen) og så er det informativt.

og der er sikkert andrer eksempler.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#452 Bony 15 år siden

#451 - Hvem snakker på kommentarsporet til "Finding Nemo"?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#453 elwood 15 år siden

Andrew Stanton og Bob Peterson er dem jeg lige kan huske uden og tjekke efter.

Nå og for at jeg lige får tråden on topic igen, har jeg lige set Hostage på tv2, den var nu ikke noget særligt, men nu fik jeg den da set.
Gravatar

#454 Bony 15 år siden

Kung Fu Panda

Sød film. Så den "desværre" med dansk tale, da vi så den med kærestens nevø og niece. Men bortset fra det, så var det en sød og sjov film. Rigtig god underholdning og så synes jeg at den var rigtig pæn rent visuelt. Gad godt prøve at se den på BD engang. Med de originale stemmer, vel at mærke. De danske var dog udmærkede og Rune Klan gjorde et godt stykke arbejde med at give Po den rette stemme til figuren.

5/6

Finding Neverland

Havde et hyggeligt gensyn med denne lille perle. Det var som altid, en yderst facinerende rejse gennem hele følelses registret. Fik flere gange en klump i halsen over den kemi Marc Forster har skabt. God film og sublimt skuespil af lille Freddie Highmore i rollen som Peter Llewelyn Davies. Depp leverer desuden, som altid, en blændende præstation som Sir J. M. Barrie, forfatteren bag klassikeren Peter Pan.

6/6
Gravatar

#455 filmz-Narniabæver 15 år siden

POC Død Mands Kiste:

Jack Sparrow og hans besætning er oppe imod nogen fæle søuhyrer, og der ventes med spænding på en fjerde POC film.

9/10

Super Size Me:

Ret komisk dokumentar om McDonald's, der dog er lidt for meget bla bla i.

7/10

Pippi på de syv Have:

Knap så søstærk fortsættelse.

7/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#456 Bony 15 år siden

Pippi på de syv Have:

Knap så søstærk fortsættelse.

7/10

Bæver, jeg elsker simpelthen dine anmeldelser. De er altid super sjove og man læser dem med et stort smil! :)
Gravatar

#457 elwood 15 år siden

Jeg synes der er for meget tekst.
Gravatar

#458 BN 15 år siden

#450:

Funny. :-)

Men (1) den pågældende dialog handler overhovedet ikke om, hvem af dem der elsker den anden mest, og (2) dialogen er let humoristisk, ikke storladen eller højtidelig:

ANAKIN: You are so beautiful!

PADME: It's only because I'm so in love . . .

ANAKIN: No, it's because I'm so in love with you.

PADME: So love has blinded you?

ANAKIN: Well, that's not exactly what I meant . . .

PADME: But it's probably true!

They laugh.

...... Så det Padme siger, er at hvis Anakin synes, hun er smuk, så må det være fordi kærligheden har gjort ham blind ... hvilket får Anakin til at le og sige: Nah, det var ikke lige dét jeg mente.

Den slags banale, drilske, men kærligt mente replikker fyger dagligt mellem elskende i det virkelige liv - det er der ikke megen pladder-romantik over.

Men noget tyder på, at den pågældende dialog fra 'Revenge of the Sith' vil forblive en af de typiske fejlciterede dialoger fra film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#459 El vez 15 år siden

#458 Tak for lektionen i hvordan man bør opføre sig i det virkelige liv. Kan vi nu vende tilbage til hvorfor dialogen stinker? :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#460 filmz-Bruce 15 år siden

#458 George Lucas ville ikke kunne lave en let og humoristisk dialog, om den så åbenbarede sig for ham som et kommentatorspor af Jørgen Leth omhandlende et tredobbelt lesbisk forhold mellem Scarlett Johanson, Jessica Alba og Natalie Portman :) Manden er komplet og aldeles drænet for al kreativ inspiration, når det kommer til det skrevne ord.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: