Lyder godt Bates, så er vi enige, hehe. Det virker bare som en serie som sjældent nævnes sammenlignet med andre serie imo.
Vi kan jo så bare bryste os af at være nogle af de få som har set lyset :)
Hvis den opretholder samme høje niveau hele serien igennem, så kan den efter min mening (næsten) sidestilles med f.eks carnivale, deadwood og sixfeet under.
Det er virkelig en fremragende serie...SE DEN FOLKENS! :)
Raging Bull (1980) Filmen om bokseren Jake LaMottas turbulente liv og karriere portrætteret af Robert De Niro. De Niro og Pesci er sublime i deres roller, men filmen halter lidt i kampscenerne; de virker meget iscenesatte og unaturlige. Historien er flot fortalt, men ikke særlig spændende. Tragiske historier i bokseverdenen er snarere reglen end undtagelsen, især i de tidlige tider.
Tror sgu ikke, jeg har oplevet mange, der ikke synes godt om kampscenerne. Personligt synes jeg virkelig, at redigeringen i lige netop boksescenerne giver en fantastisk intensitet, som virkelig er med til at vise, hvor god en bokser Jake LaMotta egentlig var. Derudover giver det seeren en fantastisk følelse af selv at være til stede i ringen.
Er helt og aldeles uenig med anmeldelsen. Det er en afsindig flot filmet film med ekstraordinært skuespil. Man kan virkelig leve sig ind i Jake LaMottas selvdestruktive opførsel. Kampscenerne er fantastiske, og filmen fortjener 10/10 - uden at blinke.
#6599 Jeg synes også at det ødelagde realismen, men det synes jeg allerede det gjorde fra sæson 2, så i løbet af sæson 2 og op efter har det urealistiske virket mere interessant, og spændende som især gjorde at ejg ikke kunne vente til at se næste afsnit for at få "måske" et svar.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Satme nogle høje forventninger jeg har til denne serie, især efter at jeg er begyndt at læse tegneserien som er helt fantastisk ! Kan klart anbefale alle som kan lide tv serien også at læse den originale stribe.
Men første afsnit følger tegneserien meget godt, selvom det ikke er et krav 100 %.
#6601 Broomie 15 år siden
#6602 Bates 15 år siden
Vi kan jo så bare bryste os af at være nogle af de få som har set lyset :)
Hvis den opretholder samme høje niveau hele serien igennem, så kan den efter min mening (næsten) sidestilles med f.eks carnivale, deadwood og sixfeet under.
Det er virkelig en fremragende serie...SE DEN FOLKENS! :)
#6603 TheEnd 15 år siden
Filmen om bokseren Jake LaMottas turbulente liv og karriere portrætteret af Robert De Niro. De Niro og Pesci er sublime i deres roller, men filmen halter lidt i kampscenerne; de virker meget iscenesatte og unaturlige. Historien er flot fortalt, men ikke særlig spændende. Tragiske historier i bokseverdenen er snarere reglen end undtagelsen, især i de tidlige tider.
7/10
#6604 MMB 15 år siden
Tror sgu ikke, jeg har oplevet mange, der ikke synes godt om kampscenerne. Personligt synes jeg virkelig, at redigeringen i lige netop boksescenerne giver en fantastisk intensitet, som virkelig er med til at vise, hvor god en bokser Jake LaMotta egentlig var. Derudover giver det seeren en fantastisk følelse af selv at være til stede i ringen.
#6605 Skeloboy 15 år siden
Er helt og aldeles uenig med anmeldelsen. Det er en afsindig flot filmet film med ekstraordinært skuespil. Man kan virkelig leve sig ind i Jake LaMottas selvdestruktive opførsel. Kampscenerne er fantastiske, og filmen fortjener 10/10 - uden at blinke.
#6606 MOVIE1000 15 år siden
#6607 Steffan Rasmussen 15 år siden
Set i Biffen Aalborg. Inception parret med Synecdoche, New York. En film om valg, og de indvirkninger det får for ens liv. 9/10
#6608 MMB 15 år siden
So? :D
Jeg synes da ikke, jeg husker, at Raging Bull var på din topliste!? :)
Tja, så har vi vel bare to forskellige opfattelser af Lost. :)
#6609 knipsknips 15 år siden
Satme nogle høje forventninger jeg har til denne serie, især efter at jeg er begyndt at læse tegneserien som er helt fantastisk ! Kan klart anbefale alle som kan lide tv serien også at læse den originale stribe.
Men første afsnit følger tegneserien meget godt, selvom det ikke er et krav 100 %.
Men 5/6. Måske tættere på 6/6 !
Fuck det bliver godt at se resten af sæson 1 :)
#6610 Skeloboy 15 år siden