Gravatar

#6611 MMB 15 år siden

Desværre går det ned af bakke fra afsnit 1. :( Det er dog stadig en seværdig serie...
Gravatar

#6612 MMB 15 år siden

Den er da ikke med på din liste fra starten af 2010?
Gravatar

#6614 Lord Beef Jerky 15 år siden

#6596 Helt enig! Breaking Bad er fantastisk! Jeg må snart i gang med den nye sæson =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6615 loki 15 år siden

Breaking Bad kan absolut anbefales, men jeg lurer på hvorledes de har tænkt sig at fortsætte den. Weeds er f.eks. en glimrende serie i de 2 første sæsoner, men derefter er det gået stærkt ned af bakke, og deres dysfunktionelle familieforhold har taget alt fokus. Håber Breaking Bad kan bevare "kernen" i et par sæsoner endnu.

Og Lost har jeg ikke meget tilovers for pga. afslutningen - ikke at vi skal starte endnu en afslutningsdebat lol...
www.peakoil.dk
Gravatar

#6616 MMB 15 år siden

Ah... det var mig, der så forkert. :)
Gravatar

#6617 misuma 15 år siden

Så blev jeg færdig med Lost 6. sæson...

Skal øen ses som et slags limbo for alle sammen?!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6618 TheEnd 15 år siden

Foeller (6604) skrev:

Tror sgu ikke, jeg har oplevet mange, der ikke synes godt om kampscenerne. Personligt synes jeg virkelig, at redigeringen i lige netop boksescenerne giver en fantastisk intensitet, som virkelig er med til at vise, hvor god en bokser Jake LaMotta egentlig var.

Det var ikke så meget redigeringen jeg var ude efter, men snarere bokseakten.
Der var flere gange hvor man tydelig kunne se at der blev slået i luften (dét har måske lidt med redigering at gøre). Når den ene slog, stod den anden nærmest stille. Og hvor ofte ser man at et hook bliver blokeret med en udadgående blok under en professional boksekamp?

Foeller (6604) skrev:

Derudover giver det seeren en fantastisk følelse af selv at være til stede i ringen.

Den fornemmelse havde jeg slet slet ikke :(
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#6619 MMB 15 år siden

Jeg følger ikke særlig meget med i boksning, så jeg kan ikke svare på dine boksetekniske spørgsmål. :) Jeg må bare erklære mig uenig med dig. Desuden er jeg ret overbevist om, at Scorsese har forsøgt at lave boksescenerne, så de ligner de kampe, som de skal vise.
Gravatar

#6620 Riqon 15 år siden

#6617 -

Så vidt jeg husker, bliver der flere gange understreget i finalen, at hvad de oplevede på øen var virkeligt. Det, der personligt irriterer mig, er, at der ikke gives nogen forklaring på, hvad hele flash-sideways-universet så er, og hvad vi skal stille op med alle de ting, vi har set dér (f.eks. Jacks søn). Det nærmeste, jeg er kommet en forklaring, er, at dette er overgangen til himlen, efter at de alle sammen er døde i den virkelige verden (hvor Øen var med i tidslinjen). Så du ser f.eks. Hurley og Benjamin stå der og takke hinanden for mange års godt samarbejde, for de har været på Øen i alle disse år (altså indtil de døde af alderdom), og det husker de tilbage på...
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: