Gravatar

#9391 Kruse 14 år siden

Babo Rises (9385) skrev:
Tayler Turden

Taylor? ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9392 Batsy 14 år siden

Skeloboy (9378) skrev:
#9376 - .og så kan du fluekneppe den holdning, så meget du vel :)

You made me laugh :D, altså ikke til det du siger men bare fluekneppe :P

Vis du ved hvad jeg mener :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9393 Skeloboy 14 år siden

#9392 - hehe, det er nu et forholdvis normalt udtryk :)
Gravatar

#9394 Batsy 14 år siden

9393# Ja self er det det, men jeg fik stadig et lille kluk :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9395 Babo Rises 14 år siden

Kruse (9391) skrev:
Taylor? ;)

haha fy for pokker :)
Gravatar

#9396 loki 14 år siden

Exorcismus (La posesión de Emma Evans 2010)
http://www.imdb.com/title/tt1322306/

Ganske ok "exorcistfilm" som ikke bygger på chock, men i stedet opbygger suspence og mysterie - dog uden at være decideret uhyggelig.
Slutningen er dog lidt for tam for min smag -- de kunne sagtens have taget den endnu længere.

5/10

-----------------------------------

Limitless (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1219289/

Utrolig tom og overfladisk, men en smule underholdt kan man da blive. Budskabet er åbenbart, at med et totalt åbent sind og superduper hjerneaktivitet, så er det højest mål at få penge og magt lol...
Javel ja man kan argumentere at han kun ønsker pengene for at få den politiske magt, for at æææændre hele verden til et frodigt paradis og blah blah... køber det ikke.

2/10

Sensored 2009
http://www.imdb.com/title/tt1204966/

Mmmmm nej tak. Den prøver at være finurlig, men er for let at gennemskue. Robert Picardo er heller ikke karismatisk nok til at bære hele denne film.

3/10

The Tunnel 2011
http://www.imdb.com/title/tt1735485/

Jeg kan ikke fordrage konceptet med mockumentaries, men med det sagt så er The Tunnel
faktisk ganske godt skruet sammen. Gad godt at se The Tunnel 2 hvor de både ændre genre og udvider konceptet (lidt a la Aliens fra Alien).

5/10

Battle Los Angeles 2011
http://www.imdb.com/title/tt1217613/

Marines! *Explosions* Nariiiines!! *Guns* HooYa! Wooohoooo! *Guns* Marines. Marines. Nariiiines!! Honor. *Guns* Nariiiines!! *Explosions* Peptalk! Cheesy one liners!! HooYa! *Guns*

Kæft en gang tomhjernet propagandalort. Jeg ved slet ikke hvor man skal starte.

- komisk dialog
- latterligt plot
- endimensionelle kanonføde personer
- totalt forudsigelig handling hvor alt kører på skinner
- elendigt rystekamera. Ja det er krig og uhhhh så skal det hele være autentisk og ryste..! Fuck det shit, jeg bliver sgu søsyg
- Synsvinkel som et computerspil via sigtekorn osv.... ja krig = fun & games! Join the service for your country!!
- grå, ansigtsløse fjender som ikke har hjertet (eller hvad de nu har) det rigtige sted looool

Og naturligfuckingvis overlever alle 3 møgunger *suk*. Og naturligvis kan de liiiige nakker den store controlUFOdims med et enkelt missil. I guess them aliens hadn't really thought that one through.... imponerende også at controlUFOdimsen kan begrave sig selv _under_ beton og asfalt, men der var sikkert en grotte som de fandt via en gigantiskenorm tunnel... #¤%&#¤&#¤&#&#¤56

/

Den film er alt hvad District 9 ikke er.

0/10
www.peakoil.dk
Gravatar

#9397 Thomsen 14 år siden

Collateral (9346) skrev:
#9345: Jeg har også tre dvd'er mere stående af Argentos film. Havde du også problemer med mundbevægelser i forhold til lyd?

Det kan du lige så godt vænne dig til, hvis du vil se italienske film.

Indtil 1980'erne var det en sjældenhed at indspille italienske film med synkron-lyd (optaget samtidigt med billederne). I stedet blev al dialogen indspillet under efterbearbejdningen.

Det skyldes flere ting, bl.a. at castet ofte bestod af skuespillere fra flere lande, som typisk alle talte hver deres sprog under optagelserne, eller også talte fonetisk italiensk eller engelsk uden at kunne sprogene. Filmene var også normalt beregnede til det internationale marked, så de skulle alligevel udfærdiges i forskellige versioneringer.

Derfor vil der altid være mundbevægelser, der ikke passer, og lyden vil ofte ikke virke helt naturlig, men bære præg af at være indtalt i et rum i stedet for et filmstudie. Af samme grund findes der sjældent et "originalt lydspor" til filmene. Fans af de italienske genrefilm vil typisk vælge at lytte til det spor, hvor hovedskuespillerne selv har indtalt deres stemmer på deres eget sprog - hvad det så end er. Andre gange, som fx ved Mario Bavas film, ved man, at han selv stod for at indspille de italienske spor, og derfor vil man vælge dem, fordi de indeholder nogle ting, som blev droppet i den engelske versionering. Men der er altså ikke som hovedregel et lydspor, der er mere korrekt og originalt end et andet, simpelthen pg.a. indspilningsmetoden.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9398 Collateral 14 år siden

#9397: Jamen jeg siger tak for info. Det generer mig som sagt ikke så meget, og har jo oplevet det tidligere i andre film, men undrede mig bare. Det er bestemt ikke noget der kan afskrække mig fra at se en film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9399 Sweetiebellefan 14 år siden

Children of Heaven

Vi følger en families hverdag i Iran, og drengen vil deltage i et løb for at vinde sin søsters tabte sko tilbage.

Film fra Iran plejer ikke at skuffe.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#9400 Neranders 14 år siden

I dag stod den på Hævnen efterfulgt af et gensyn med Zodiac. Anmeldelser følger i morgen, da jeg er for træt i aften til at gå i dybden med dem.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: