#9649 Du må undskylde, men det er nu altså ikke fordi jeg er ude på et togt for at overbevise dig om noget. Du bad om argumenter for mine holdninger og udsagn jeg har givet dig nogle, men jeg har nu ikke i sinde at trevle nettet tyndt for at levere et givent antal udsagn, som altid skal være n+1 højere :)
Det kan jeg godt forstå, men omvendt irriterer det mig, når du fyrer en påstand som denne afsted uden at underbygge den. Det har du nu gjort, så ikke mere om det...
Bruce (9650) skrev:
Jo, det kan sagtens være Scorsese kunne lide manuskriptet. Det ændrer for mig stadigvæk ikke ved, at jeg synes det var middelmådig Scorsese easy listening fortælling, langt fra den kvalitet han har bevist han kan præstere. Hvis det var hans mål, jamen så nåede han det.
Jamen, The Aviator er bestemt heller ikke min favorit, og han har bestemt lavet langt bedre, men nu diskuterede vi jo Scorseses grund til at lave filmen. :)
Bruce (9650) skrev:
Jeg tror ikke Scorsese havde lavet den version af Aviator, hvis han havde været helt uden Oscar spekulationer. Det håber jeg ihvertfald ikke. Jeg vil hellere have en Scorsese, som bevidst går efter den og gør hvad der skal til, end en Scorsese, som har mistet taget. Sidstnævnte er jeg desværre stadig i tvivl om.
Der er jeg så uenig. Jeg vil hellere se en instruktør, som laver en film, han har lyst til, men mislykkedes, end en instruktør, der laver en film udelukkende for prisernes skyld for så at lave en dårlig film. Og jeg mener ikke The Aviator er et eksempel på nogle af disse to ting.
En Morder På Fri Fod - 1974 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 1) 7/10 Savnet - 1980 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 2) 6/10 Af Jord Er Du Kommet - 1983 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 3 6/10
Overall 7/10 - Uddybende anmeldelse senere, da jeg sidder på arbejde.
Foeller. Forstår ikke hvorfor du atter havner i den samme debat med Bruce om scorseses nye film. Trøst dig med at mange ikke deler hans mening hvis det er dig vigtigt. ;)
#9654 - fordi han mener de er ringe film, og derfor er det ligeså forståeligt, at folk kan synes om dem, som folk IKKE kan lide The Departed...eller uforståeligt...:)
#9654 - fordi han mener de er ringe film, og derfor er det ligeså forståeligt, at folk kan synes om dem, som folk IKKE kan lide The Departed...eller uforståeligt...:)
Når der findes personer der synes godt om disse film(hvilket der gør), så undrer det mig ikke det store hvis nogen personer ikke kan lide "The Departed"(som jeg selv rigtigt godt kan lide).
Bare en måde at skrive på at jeg efterhånden accepterer og forstår at folk har forskellig smag :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#9651 MMB 14 år siden
Det kan jeg godt forstå, men omvendt irriterer det mig, når du fyrer en påstand som denne afsted uden at underbygge den. Det har du nu gjort, så ikke mere om det...
Jamen, The Aviator er bestemt heller ikke min favorit, og han har bestemt lavet langt bedre, men nu diskuterede vi jo Scorseses grund til at lave filmen. :)
Der er jeg så uenig. Jeg vil hellere se en instruktør, som laver en film, han har lyst til, men mislykkedes, end en instruktør, der laver en film udelukkende for prisernes skyld for så at lave en dårlig film.
Og jeg mener ikke The Aviator er et eksempel på nogle af disse to ting.
#9652 Takfornu 14 år siden
En Morder På Fri Fod - 1974 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 1) 7/10
Savnet - 1980 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 2) 6/10
Af Jord Er Du Kommet - 1983 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 3 6/10
Overall 7/10 - Uddybende anmeldelse senere, da jeg sidder på arbejde.
#9653 Babo Rises 14 år siden
#9654 Hr. Nielsen 14 år siden
#9655 Skeloboy 14 år siden
#9656 Skeloboy 14 år siden
#9657 IK 14 år siden
Er der forskel på dine to indlæg, for jeg kan ikke lige spotte det. ;)
#9658 Kruse 14 år siden
Når der findes personer der synes godt om disse film(hvilket der gør), så undrer det mig ikke det store hvis nogen personer ikke kan lide "The Departed"(som jeg selv rigtigt godt kan lide).
Bare en måde at skrive på at jeg efterhånden accepterer og forstår at folk har forskellig smag :)
#9659 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9660 Bony 14 år siden
To sekunder, har netop færdiggjort skidtet. :)