#141 Den må jo nok også komme engang. Kobayashi er en instruktør på størrelse med Ozu, Mizoguchi og Kurosawa, og Criterion har jo allerede udgivet tre af hans film, "Kwaidan", "Samurai Rebellion" og "Harakiri". En lækker HD udgivelse med kommentarspor af Donald Richie og en flok fulde krigsveteraner ville ikke være dårligt :P
Har lige set King kong og må melde mig til Peter Jacksons tilbeder også, den film er for fed, selvom ja der er et par tvilsomme scener Green screen mæssigt, mener jeg det er.
Men bortset fra det så er filmen en sand rutsjebanetur, med en fantastisk stemmning filmen igennem.
Og så var det rart at se Kyle Chandler i en større rolle,, når man nu mest kender ham fra serien mig og fremtiden, som Gary Hobson.
to ting, skal dog lige nævnes pausen i filmen fandt jeg ikke nødvendig, den var lidt træls.
Plus den far og søn som sad ved siden af mig var stor gene, under en af filmens stille scener udbrøder faren "ja så har i vidst kigget længe nok på hinanden, kom nu videre" hvorefter sønnen siger " der sker ikke rigtig noget nu"
Senere i filmen mod slutning kommentere de højlydt handlingen med Empire State building, og flyene"
Men jeg nød sku filmen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#146 Det er vist ret forskelligt, afhængig af hvor man ser den. Sådan var det også med Ringenes Herre-filmene. Jeg så hver af dem mere end én gang, og i vores lille lokale biograf var der altid pause indlagt, hvilket jeg ikke oplevede i f.eks. nogle af de københavnske biografer, da jeg så den dér.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
From the earth to the Moon HBO serie, produceret af Tom Hanks om USA's rumprogram fra 1961 til 1969.
Fik set 2 afsnit i går. Meget i stil med "Apollo 13". Meget faktuel, men ikke desto mindre meget spændende. Man har ramt tiden godt og skuespillerne er lige i øjet. Fantastisk hvad man udrettede med den teknik man havde til rådighed.
Der er mest dialog, men DTS lydsporet smækker røv, når der skiftes til raket opsendelserne og rumscenerne.
Film: 8.5/10 Audio: 9/10 Video: 8/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#141 filmz-Bruce 19 år siden
#142 mr gaijin 19 år siden
#143 El vez 19 år siden
http://dvdimport.com/keywordsearch.asp?keyword=hum...
#144 elwood 19 år siden
Men bortset fra det så er filmen en sand rutsjebanetur, med en fantastisk stemmning filmen igennem.
Og så var det rart at se Kyle Chandler i en større rolle,, når man nu mest kender ham fra serien mig og fremtiden, som Gary Hobson.
to ting, skal dog lige nævnes pausen i filmen fandt jeg ikke nødvendig, den var lidt træls.
Plus den far og søn som sad ved siden af mig var stor gene, under en af filmens stille scener udbrøder faren "ja så har i vidst kigget længe nok på hinanden, kom nu videre" hvorefter sønnen siger " der sker ikke rigtig noget nu"
Senere i filmen mod slutning kommentere de højlydt handlingen med Empire State building, og flyene"
Men jeg nød sku filmen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#145 filmz-Narniabæver 19 år siden
Et af de bedste film fra 2005 ved siden af Madagascar!
Min rating 9 / 10
#146 mr gaijin 19 år siden
#147 evermind 19 år siden
Det er vist ret forskelligt, afhængig af hvor man ser den. Sådan var det også med Ringenes Herre-filmene. Jeg så hver af dem mere end én gang, og i vores lille lokale biograf var der altid pause indlagt, hvilket jeg ikke oplevede i f.eks. nogle af de københavnske biografer, da jeg så den dér.
#148 filmz-Narniabæver 19 år siden
Min rating 8 / 10
#149 chronaden 19 år siden
stadig lige herlig :D
4.5/6 herfra
#150 filmz-Bruce 19 år siden
HBO serie, produceret af Tom Hanks om USA's rumprogram fra 1961 til 1969.
Fik set 2 afsnit i går. Meget i stil med "Apollo 13". Meget faktuel, men ikke desto mindre meget spændende. Man har ramt tiden godt og skuespillerne er lige i øjet. Fantastisk hvad man udrettede med den teknik man havde til rådighed.
Der er mest dialog, men DTS lydsporet smækker røv, når der skiftes til raket opsendelserne og rumscenerne.
Film: 8.5/10
Audio: 9/10
Video: 8/10