Gravatar

#131 Bohemian 17 år siden

Fik set

Training Day
Med Denzel Washington og Ethan Hawke

Glimrende Thriller action og synes virkelig Denzel gør det godt.
8/10

Wake of Death
En Van Damme film
har egentlig ikke set så mange af hans film, men dem jeg har set har været noget møg.
Men denne kunne jeg faktisk godt lide, Synes Van Damme gør det godt.
7/10
Free in serenity.
Gravatar

#132 filmz-Bruce 17 år siden

#130 Jo det vil jeg! Det er en troværdig film, som med meget få midler, lykkes med at vise, hvad der er den virkelige lykke i livet og ikke mindst sorgerne der står i kontrast hertil.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#133 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 129 + 132 Simpel eller ej det er nu en god film alligevel :)

Om hvorfor en film rør en og frembringer tårer er jo ikke altid et spørgsmål om man er 70'er blød mand, 80'er yubbi', 90'er macho eller 2000+ metroseksuel ... men mere noget om hvad man har oplevet eller hvor man er i livet. Andre gange kommer klumpen i halsen, tårerne i øjnene helt af sig selv, men uanset hvor og hvorfor de kommer er de jo en dejlig bekræftelse på at man lever og er i kontakt med det omkring en.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#134 filmz-Bruce 17 år siden

#133 Helt enig :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#135 filmz-Narniabæver 17 år siden

Nå så fik jeg endelig en ny PC i dag efter flere uger foran TV skærmen!

Barber of Siberia:

Julia Ormond har hovedrollen i denne storslåede men langtrukne og lidt pjattede russiske storfilm/komedie/drama om en mand der bygger en stor maskine der bruges som skovhugger i Sibirien.

En pompøs film der trods lidt komik har masser af flotte og dramatiske øjeblikke.

9 / 10

Bjergkøping Grand Prix:

Ivo Caprino's elskede dukkefilm om Theodor Fælgen og hans fugl og pindsvin der bor sammen på et bjerg nær en lille idyllisk by, og de bygger en racerbil der skal med i Bjergkøping Grand Prix.

Der er ikke sparet på detaljerne og krudtet i denne klassiker.

10 / 10

Bjørne Brødre:

To indianske brødre kan ikke døjes med hinanden, og det ender med at de jagter en bjørn, og det forandrer en af drengene der selv bliver til en bjørn.

Dramatisk men også tiltider sjov og rørende Disney tegnefilm med god musik af Phil Collins.

Eight Below:

Disney's seneste spillefilm om slædehunde der foregår på Antarktis.

Otte hunde og deres ejermand tager ud med en mand der ville finde en speciel sten i ødemarken, men det ender dramatisk, og ikke alle otte hunde overlever.

9 / 10

Kaninbjerget:

Kaninungen Femmer får et uhyggelig syn, og så må Femmer og hans venner fra deres truede koloni drage mod Kaninbjerget, men det bliver en farlig rejse.

En nuttet tegnefilm med tiltider uhyggelige og blodige scener der trods sin alder er i høj standard.

10 / 10

My Lille Pony - The End of Flutter Valley:

Typisk 80'er tegnefilm om ponyerne der igen får selskab af Hexi og hendes to klodsede piger der ville udslette Blomsterdalen sammen med en flok bier.

En dateret men sjov tegnefilm.

6 / 10

Samson & Sally:

Hvalen Samson og hans familie af bliver truet af menneskene, og Samson ville ud og finde den legendariske Moby Dick.

Sød og lidt ældre tegnefilm der dog har alvorlige budskaber om fremtiden.

8 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#136 rasser 17 år siden

Apocalypto

Foerst og fremmest en visuel nydelse.

Filmen er velfortalt, tilpas nervepirrende og foruroligende. Der er spandevis af blod, men det synes nu at vaere et uundgaaeligt element i denne fascinerende kombination af actiondrama, horror og et studie i en brutal og uddoed civilisation.

Hats off to Mr. Gibson.

5/6
Gravatar

#137 thebigzzz 17 år siden

Jeg har lige fået fat i Superman - Ultimate collector's edition, og har de sidste dage set Superman I, Superman II og Superman Returns.
Superman I, er en rigtig god film, og intro til superman universet. 5/6
Superman II, er en ok film, men den virkede meget lang i det, og de 3 skurke var ikke min kop te, selvom jeg synes det var nice, at se de blev introduceret i 1'eren, og dermed binder de 2 film godt sammen. 3/6
Superman Returns, jeg var lidt skuffet over den, den introduserer en del nye ting i Superman universet, som jeg havde problemmer med at forholde mig til. Men samtidig synes jeg at den var underholdende. Plus den ligger op til mere fra Man of steel, så det ser jeg frem til. 3/6
Gravatar

#138 tiny 17 år siden

Elf
Julefilm på TV2 igår m Will Ferrell som Alf. Jeg var godt underholdt og grinede det meste af tiden: med Will Ferrell som alf i gul spandex og grøn jakke og Bob Newhart som hans adoptiv-alfefar kan det jo næsten ikke gå galt. Og hvor modigt, at lave en film, hvor James Caan får en kildetur....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#139 filmz-jonasgr 17 år siden

#136 Man kan i hvert fald sige, at Mel Gibson provokerer igen. Jeg har læst et par reviews fra USA og der bliver det kaldt alt fra mesterværk til makværk.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#140 chuck 17 år siden

#136 Det var en fremragende film. Jeg så den i mandags og lige siden har den rumsteret i mit hoved. Længe siden en film har formået det i samme grad!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)

Skriv ny kommentar: