Gravatar

#171 Hr. Nielsen 12 år siden

Har netop købt 12 Glencairn Glas og en flaske Bunnahabhain. Det kostede mig også små 1000 kroner, så håber den er det værd:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#172 Richard Burton 12 år siden

+2
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#173 Hr. Nielsen 12 år siden

SIR Ridley Scott (172) skrev:
+2
Hey, jeg har da vist ramt en stime i dag:)
Gravatar

#174 jessup 12 år siden

Thomas E. Nielsen (171) skrev:
Har netop købt 12 Glencairn Glas og en flaske Bunnahabhain. Det kostede mig også små 1000 kroner, så håber den er det værd:)

Du kan vist godt lide at drikke whisky med vennerne. Var glassene et godt tilbud? Koster de ikke 50-60 kr stykket.
This is just until June
Gravatar

#175 Hr. Nielsen 12 år siden

jessup (174) skrev:
Du kan vist godt lide at drikke whisky med vennerne.
Ha ha, ja 12 glas er lige rigeligt mange. Jeg regner med at bruge de 6 af dem til en kammerat:) Og jo, det koster normalt 50 kroner stykket, så voldsomt billigere har jeg dog ikke fået dem. 250 kroner for 6 stk.
Gravatar

#176 mr gaijin 12 år siden

#175 Du skulle tage og få dig nogle kammerater, som ikke smadrer så mange glas...
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#177 Hr. Nielsen 12 år siden

#176 Høhø:D
Gravatar

#178 jessup 12 år siden

Så havde jeg den lidt større pengepung fremme og købte en George T Stagg - 2004 release.
This is just until June
Gravatar

#179 mr gaijin 12 år siden

#178 Lækkert. Husk at skriv lidt om den, når du når så langt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#180 jessup 12 år siden

Will do- der går nok lang tid da jeg har en del flasker åbne hvor nogen skal tømmes først. Fandt en på nettet som har en del gode bourbons til en pris der selv efter amerikanske forhold er rimelige. Historien er at han for en del år siden har købt en del da han boede derovre men vil kun holde på han egne favoritter. Skal dog smage på Staggen før jeg køber mere af ham så jeg er sikker på at jeg ikke er blevet taget i røven.

Om lidt køber jeg en Thomas H Handy Sazerac som jeg har fået en til at tage med hjem New york så er der også en rye på hylden som skulle høre til blandt de beste.
This is just until June

Skriv ny kommentar: