... sjovt som Napoleon Dynamite er en film som folk enten elsker eller hader.
Nej. Jeg opfatter den som en meget middelmådig, men samtidig også ret morsom film. :)
Napoleons motoriske særhed var nok det, som jeg grinede mest af. Jeg husker i særdeleshed en scene, hvori han drikker juice på en noget så besynderlig måde... Hahah!
Jeg er nok én af de få der stadig godt kan lide Ben Affleck som skuespiller
Du er ikke alene på det punkt. Jeg nyder bestemt også Affleck foran kameraet, især når han bliver udfordret ordenligt, som f.eks. i "Hollywoodland". :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Rope - 5/6... og ja, bestemt en undervurderet film. Jerry Maguire - 4/6 Big Fish - 4-5/6 The Princess Bride - 5/6 Bowling For Columbine - 4-5/6 Braindead - 6/6 Napoleon Dynamite - 5/6
Ingen dårlige for mig i denne omgang.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#248 - Jeg ved ikke, jeg var måske bare i det humør, da jeg så den. Jeg har set utallige Will Ferrel-komedier, hvor jeg skulle anstrenge mig for at le, men ved ND kom det helt naturligt.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Helt enig med med Rope. Det er en glimrende og undervurderet film, som er fantastisk flot filmet.
Og jeg kan også rigtig godt lide både Big Fish, The Princess Bride, Bowling for Columbine. Gone Baby Gone er også ganske fin, og jeg kan faktisk også stadig godt lide Ben Affleck som skuespiller :)
Men Napoleon Dynamite....suk...Der må jeg erklære mig fuldstændigt enig med Nayze og JannikAnd.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#242 Og så den lille genialitet, at optage Rope i sekvenser af ti minutter, indtil filmen løber ud og så lave overgange, hvor en person f.eks. går ind og skygger for kameraet og går væk igen og så er der en ny film i :) Man får illusionen af, at filmen er ét langt take og derved fremstår filmen nærmest som et teaterstykke. Enkelt og genialt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Man får hurtigt fornemmelsen af at Ben Affleck er en hadet skuespiller herinde; jeg synes ikke han decideret stinker i nogen film; selvom han dog har medvirket i et par stinkere. I værste fald er hans præstationer middelmåde, men jeg synes han er god til både at være sjov og tage pis på sig selv - og så at spille rigtig godt og solidt som i Hollywoodland og Changing Lanes.
Og så kan vi konkludere at folk der elsker Napoleon Dynamite er seje - og de der ikke gør er....well...Napoleon Dynamite :p
#259 Helt enig ang. Rope - var virkelig imponeret over måden den var filmet på, det havde jeg slet ikke forventet af en forholdsvis "lille" thriller.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#251 Antlion 15 år siden
Nej. Jeg opfatter den som en meget middelmådig, men samtidig også ret morsom film. :)
Napoleons motoriske særhed var nok det, som jeg grinede mest af. Jeg husker i særdeleshed en scene, hvori han drikker juice på en noget så besynderlig måde... Hahah!
#252 Herrguth 15 år siden
Og så er jeg da positivt overrasket over at se Brokedown Palace. Det er en rigtig god film, men en rigtig god og stærk præstation af Claire Danes.
#253 Skeloboy 15 år siden
Rope har jeg desværre ikke fået set endnu
#254 filmz-Utyske 15 år siden
Du er ikke alene på det punkt. Jeg nyder bestemt også Affleck foran kameraet, især når han bliver udfordret ordenligt, som f.eks. i "Hollywoodland". :)
#255 Lord Beef Jerky 15 år siden
Jerry Maguire - 4/6
Big Fish - 4-5/6
The Princess Bride - 5/6
Bowling For Columbine - 4-5/6
Braindead - 6/6
Napoleon Dynamite - 5/6
Ingen dårlige for mig i denne omgang.
#256 Riqon 15 år siden
#257 Skeloboy 15 år siden
#258 Kruse 15 år siden
Og jeg kan også rigtig godt lide både Big Fish, The Princess Bride, Bowling for Columbine.
Gone Baby Gone er også ganske fin, og jeg kan faktisk også stadig godt lide Ben Affleck som skuespiller :)
Men Napoleon Dynamite....suk...Der må jeg erklære mig fuldstændigt enig med Nayze og JannikAnd.
#259 filmz-Bruce 15 år siden
#242 Og så den lille genialitet, at optage Rope i sekvenser af ti minutter, indtil filmen løber ud og så lave overgange, hvor en person f.eks. går ind og skygger for kameraet og går væk igen og så er der en ny film i :) Man får illusionen af, at filmen er ét langt take og derved fremstår filmen nærmest som et teaterstykke. Enkelt og genialt!
#260 wimmie 15 år siden
Man får hurtigt fornemmelsen af at Ben Affleck er en hadet skuespiller herinde; jeg synes ikke han decideret stinker i nogen film; selvom han dog har medvirket i et par stinkere. I værste fald er hans præstationer middelmåde, men jeg synes han er god til både at være sjov og tage pis på sig selv - og så at spille rigtig godt og solidt som i Hollywoodland og Changing Lanes.
Og så kan vi konkludere at folk der elsker Napoleon Dynamite er seje - og de der ikke gør er....well...Napoleon Dynamite :p
Helt enig ang. Rope - var virkelig imponeret over måden den var filmet på, det havde jeg slet ikke forventet af en forholdsvis "lille" thriller.