Gravatar

#331 wimmie 15 år siden

evermind (329) skrev:

Derudover har jeg kun set Moulin Rouge, som var en storslået sanseoplevelse, men ikke hører blandt mine egne favoritter.

Jaja, men nu er jeg jo også en tøs ;p

Og nåja, havenissen Kubrick, hehe...havde helt glemt at den film jo slet ikke var uhyggelig ;)

Glad for at der er andre der også synes godt om Temple of Doom :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#332 Skeloboy 15 år siden

#331 - i en af de der rygklapper-vi-er-så-gode bag om kameraet, forklarer Harrison Ford, at grunden til den er lidt fjollet er fordi, de fik lov til at lave præcis hvad de vil...
Gravatar

#333 BN 15 år siden

wimmie (331) skrev:
Glad for at der er andre der også synes godt om Temple of Doom :D

Jo, dem er vi skam nogle stykker af! ;-)

Jeg har ingensomhelst forbehold overfor den. Jeg elsker den gakkede humor i natklubben, i junglen og i paladset. Jeg elsker det lille Star Wars-"citat" (eller hvad man nu skal kalde det) med Indy der løbende råbende efter nogle krigere, for straks at vende om, fordi der dukker en hel flok af dem op. Og så elsker jeg Indy's "comeback" (der hvor han er blevet sig selv igen), samt hele hængebro-sekvensen. Der er generelt en fed eventyrstemning hele filmen igennem.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#334 wimmie 15 år siden

Jaaa - hængebrossekvensen :D
Og naturligivs middagen i paladsen med abehjerner, øjen-suppe og andet guf. Jeg elskede det virkelig som barn (og naturligvis stadig)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#335 Riqon 15 år siden

Memento? Godkendt.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#336 Collateral 15 år siden

#331: Jeg fandt da "Moulin Rouge" dybt fascinerende. Flot og hjerteskærende. Og jeg er ikke engang en tøs :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#337 MOVIE1000 15 år siden

Momento er den eneste film jeg ikke har set af Christopher Nolan, men den skal jeg have set engang snart
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#338 Twister 15 år siden

Fin liste Wimmie :) Memento er og bliver genial så kan ikke rigtig "klage" over du har den som nummer 1. Moulin Rouge er fantastisk smuk og iørefaldende så den kan da også sagtens forsvares som en "runner up".

337#
Den skal helt klart ses. Et mesterværk mht. fortællerkunst og narrativ struktur.

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#339 Kruse 15 år siden

Fine film som du har valgt. Det er dog ikke nogen som ville ligge i toppen af min egen liste, men absolut fine film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#340 filmz-jonasgr 15 år siden

No one gets left behind.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: