#331 - i en af de der rygklapper-vi-er-så-gode bag om kameraet, forklarer Harrison Ford, at grunden til den er lidt fjollet er fordi, de fik lov til at lave præcis hvad de vil...
Glad for at der er andre der også synes godt om Temple of Doom :D
Jo, dem er vi skam nogle stykker af! ;-)
Jeg har ingensomhelst forbehold overfor den. Jeg elsker den gakkede humor i natklubben, i junglen og i paladset. Jeg elsker det lille Star Wars-"citat" (eller hvad man nu skal kalde det) med Indy der løbende råbende efter nogle krigere, for straks at vende om, fordi der dukker en hel flok af dem op. Og så elsker jeg Indy's "comeback" (der hvor han er blevet sig selv igen), samt hele hængebro-sekvensen. Der er generelt en fed eventyrstemning hele filmen igennem.
Jaaa - hængebrossekvensen :D Og naturligivs middagen i paladsen med abehjerner, øjen-suppe og andet guf. Jeg elskede det virkelig som barn (og naturligvis stadig)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Fin liste Wimmie :) Memento er og bliver genial så kan ikke rigtig "klage" over du har den som nummer 1. Moulin Rouge er fantastisk smuk og iørefaldende så den kan da også sagtens forsvares som en "runner up".
337# Den skal helt klart ses. Et mesterværk mht. fortællerkunst og narrativ struktur.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#331 wimmie 15 år siden
Jaja, men nu er jeg jo også en tøs ;p
Og nåja, havenissen Kubrick, hehe...havde helt glemt at den film jo slet ikke var uhyggelig ;)
Glad for at der er andre der også synes godt om Temple of Doom :D
#332 Skeloboy 15 år siden
#333 BN 15 år siden
Jo, dem er vi skam nogle stykker af! ;-)
Jeg har ingensomhelst forbehold overfor den. Jeg elsker den gakkede humor i natklubben, i junglen og i paladset. Jeg elsker det lille Star Wars-"citat" (eller hvad man nu skal kalde det) med Indy der løbende råbende efter nogle krigere, for straks at vende om, fordi der dukker en hel flok af dem op. Og så elsker jeg Indy's "comeback" (der hvor han er blevet sig selv igen), samt hele hængebro-sekvensen. Der er generelt en fed eventyrstemning hele filmen igennem.
#334 wimmie 15 år siden
Jaaa - hængebrossekvensen :D
Og naturligivs middagen i paladsen med abehjerner, øjen-suppe og andet guf. Jeg elskede det virkelig som barn (og naturligvis stadig)
#335 Riqon 15 år siden
#336 Collateral 15 år siden
#337 MOVIE1000 15 år siden
#338 Twister 15 år siden
337#
Den skal helt klart ses. Et mesterværk mht. fortællerkunst og narrativ struktur.
#339 Kruse 15 år siden
#340 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"