“Gigli”, der er blevet betegnet som en af de dårligste film nogensinde, fortsætter med at sætte nye, bemærkelsesværdige rekorder.
Som den sandsynligvis første film nogensinde bliver den markedsført på amerikansk tv som en film man bør se – fordi den er så dårlig.
Firmaet Starz Encore, som markedsfører filmen for en amerikansk tv-kanal, har taget tyren ved hornene og promoverer filmen med slogans som, ”Årets mest omtalte film (ok, alle vores film kan ikke være prisvindende blockbusters)” og ”A rigli, rigli bad movie.”
Steve Belgard, som fandt på den utraditionelle markedstingsstrategi, siger: Hvis vi promoverede den som en god film ville vores troværdighed blive skudt i sænk.”
#1 Morbid 20 år siden
#2 PlattFuss6.7 20 år siden
#3 ks 20 år siden
#4 lagoni 20 år siden
#5 filmz-Retep 20 år siden
#6 Lowkey 20 år siden
Det har jeg svært ved at tro på.
#7 filmz-Emil 20 år siden
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.
#8 filmz-harthaknut 20 år siden
#9 filmz-MartinNH 20 år siden
Ved en film som Gigli kan jeg egentlig godt forstå de gør det på den måde, så undgår de sagsanlæg fra amerikanere der har lidt fysisk og psykisk overlast pga. filmen.
#10 akerman 20 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0096285/
starring patrick duffy, bedre kendt som frank lambert fra den der serie på tvdanmark.
speakeren der introducerede filmen sagde noget lignende: "denne film er nok det dårligste I nogensinde kommer til at se, så egentlig burde I bare slukke tv'et nu - og for at gøre det værre, spiller patrick duffy hovedrollen."