“Gigli”, der er blevet betegnet som en af de dårligste film nogensinde, fortsætter med at sætte nye, bemærkelsesværdige rekorder.
Som den sandsynligvis første film nogensinde bliver den markedsført på amerikansk tv som en film man bør se – fordi den er så dårlig.
Firmaet Starz Encore, som markedsfører filmen for en amerikansk tv-kanal, har taget tyren ved hornene og promoverer filmen med slogans som, ”Årets mest omtalte film (ok, alle vores film kan ikke være prisvindende blockbusters)” og ”A rigli, rigli bad movie.”
Steve Belgard, som fandt på den utraditionelle markedstingsstrategi, siger: Hvis vi promoverede den som en god film ville vores troværdighed blive skudt i sænk.”
#11 ks 20 år siden
#12 filmz-danishdvdfreak 20 år siden
Hvis man vil snakke om genial markedsføring, så kig på hvordan Blair Witch blev markedsført...se DET var genialt...og så kan man ellers mene om filmen hvad man vil (Jeg er ikke specielt stor fan af den)
Iøvrigt er jeg helt enig med #5 om at det var lidt et antiklimaks at vise The Fan for at hylde De Niro...som om der ikke var nok fede De Niro film at tage af !
#13 filmz-Acro 20 år siden
#14 filmz-Randy Savage 20 år siden
#15 filmz-Emil 20 år siden
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.