Ang Lee har skruet et bevægende, dybfølt værk sammen, der tager sit emne seriøst og håndterer det med respekt og kærlighed. “Brokeback Mountain” er en af de potentielt vigtigste, tapreste og mest inspirerende film, der længe er set. Den er desværre en tand for lang, og filmens sidste scene synes desværre at stjæle lidt af opmærksomheden fra filmens næstsidste scene, som ville have været et stærkt og rørende punktum. Filmens midterdel synes også at halte en smule, men man bliver aldrig smidt af hesten. Lee og co. har brugt en af filmverdenens mest machobetonede genrer til at skabe rammen om en fortælling om en kærlighed, der er hinsides både tid og køn. Resultatet er mange guldstatuetter værd.
Skriv ny kommentar:
#321 filmz-Bruce 18 år siden
The missing link, socialdemokrater!
#322 filmz-gimleno1 18 år siden
Tjah #302 kom før mig, vil du have flere? Åbn dog øjnene til den virkelige verden istedet for det homo-angst-helvede du har placeret dig selv i, her er faktisk ret hyggeligt når folk kan acceptere hinandens forskelligheder! :-)
Det har du allerede sagt adskillige gange - men fair nok, du har allerede rodet dig alt for langt ud hvor du ikke kan bunde ;-)
Hov, der fik jeg vist lige lavet årets første indlæg i denne debat :-)
#323 filmz-gimleno1 18 år siden
Sheesh....skru ned for forsvaret - det gør bare din trang til at springe ud af skabet endnu mere tydelig! ;-)
#324 BN 18 år siden
sandheden er faktisk, at gimleno1 kom til at afsløre for mig, at han er til mænd. Og nu skynder han sig herind i forummet for at fremstille det som om JEG er ved at springe ud af skabet. *lol*
Kom igen, gimleno1 ... med en bedre forklaring, altså.
jeg er da ligeglad med at du er bøsse. Det må du da selv om - bare jeg ikke skal omgås dig. bvadr
#325 filmz-gimleno1 18 år siden
#326 BN 18 år siden
ja, den er god med dig. hehe
bye bye
#327 filmz-gimleno1 18 år siden
Spring ud af skabet, get it over with...
#328 BN 18 år siden
Og det snak du fyrer, har jo intet med fornuft at gøre.
Det er psykopatisk at blive ved og ved og ved med at udnævne mig som skabsbøsse.
Medmindre det i virkeligheden er dig selv og dit manglende mod, du skælder ud på??
Det er måske dér vi finder forklaringen?
#329 filmz-gimleno1 18 år siden
#330 BN 18 år siden
bliv nu ikke sur.
Det er jo ikke min skyld at du brænder inde med din sande seksualitet, vel?