Rigtig god eventyr-action, der vil mere end at være flot og rive med, kræver, at der er karakterer man holder af og med i spændende situationer. “Hobbitten: Dragen Smaugs ødemark” kan kun levere de spændende situationer, og, bevares, de er flotte, uhyggelige og buldrende. Men karakterdramaet halter fortsat gevaldigt, og med Thorin som grelleste eksempel har karaktererne det alle med at udtale sig med en påtaget og ulidelig højtidelighed, hvad enten de bestiller morgenmad eller annoncerer Midgårds undergang. Der er ikke meget, der tyder på det, men tredje del af “Hobbitten” kunne virkelig godt tåle at komme lidt ned på den uhøjtidelig jord.

Se også: Filmz TV: “Hobbitten: Dragen Smaugs ødemark”-galla

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#311 T. Nielsen 10 år siden

Dø tråd dø......Fremover skal du ej give folk grund til at besøge den og blive irriteret!
Baby, it's cold outside
Gravatar

#312 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jeg må indrømme, at også jeg - og jeg har ellers ikke noget at lade nogen høre, vil de fleste nok mene - også bare scroller forbi det meste Ispep (og alterego T. NIelsen) vs. BN-trummerum. Og dette er bestemt ikke ment som en provokation. Det er bare totalt uoverskueligt og mål (i hvertfald ikke synligt for mig).
Doctor Last Warning
Gravatar

#313 BN 10 år siden

Kyllingebenet (307) skrev:
En tråd uden at Ispep og du kører jeres sædvanlige wall-of-text-ping-pong halløj, for det er satme trættende i længde

Tænk sig, at det er negativt, at en diskussion er LIVLIG og har et "ping-pong"-præg! Enhver der kan opfatte dét som en negativ ting, burde holde sig langt væk fra diskussions-fora på nettet.

"wall-of-text" - Ja, det er synd for dem, der ikke har lært at læse ordentligt i skolen og er født utålmodige, at de skal udsættes for tekster med mere længde end Sweetiebellefan's film-anmeldelser. Nøj, hvor er det synd!

og skræmmer mage fra at deltage i tråden.

Forkert. Bare forkert. Det, der afholder folk fra at deltage i den her tråd, er ikke, at Ispep, T. Nielsen og jeg skriver her, men derimod at de ikke selv har en dyt at bidrage med ... om det så er af mangel på interesse for Peter Jacksons Hobbitten-film, eller bare fordi de hellere vil LÆSE end skrive.

Spørgsmålet er, hvorfor I ikke tager den privat - for som sådan har jeres samtale ikke noget med filmen at gøre, men om at stikke til/overbevise hinanden.

Jeg indrømmer da gerne, at jeg i #299 og #304 ikke nævner den film, som tråden her er dedikeret til. Men at påstå, at vores diskussion derudover ikke hele tiden har vedrørt 'The Hobbit'-filmene, burde give dig en næse der er længere end Pinocchios.

Mit budskab er derfor: Bidrag selv med noget til tråden. Skab selv noget livlig dialog. Og kan vedkommende ikke dét, så bedes han/hun lukke ædespalten eller stå på hoved i 2 minutter i et akvarium med piratfisk.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#314 Kyllingebenet 10 år siden

Folk gider ikke deltage i debatten, fordi I to fjolser skal ødelægge enhver tråd som I deltager i - hvilket er blevet pointeret utallig gange før. Så jo, I skræmme andre væk, men det kan vel også anses for at være en bedrift i sig selv? I er trættende og ulidelige at høre på, og de eneste der gider høre på jer, er jer selv. Men tillykke med, at du har så meget tid og overskud til at skrive så meget herinde, håber dog ikke at din virkelige verden bliver forsømt.

Mit budskab er, at du burde lukke røven og krybe ind under den ynkelig sten, som du så mange gange har gjort før, når folk er blevet træt af dig og din måde at begå dig på herinde. Sagt med en venlig og velmenende tone i stemmen. :)

Håber det var livligt nok for dig, om ikke andet, så kan du sutte min pik.
Mental striptease..
Gravatar

#315 Ispep 10 år siden

BN, brug dog snart ignorefunktionen. Formoder den er tiltrængt :)
Gravatar

#316 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

Vi henstiller lige til meget mere bold og meget mindre mand. Uenigheden er velkommen, men hvad der skal suttes og lukkes, må man tage et andet sted.

På forhånd tak.

Vh. Filmz-teamet.
Gravatar

#317 BN 10 år siden

Kyllingebenet (314) skrev:
I to fjolser skal ødelægge enhver tråd som I deltager i

"enhver tråd", som vi deltager i?????

Tillykke med din evne til at være sjofel som en anden børneklasse-elev, der lige har lært at sige noget frækt. Det er sandelig et yderst konstruktivt bidrag til en diskussion - det kan jeg godt se.

Jeg henviser til #313 i forbindelse med eventuelle fremtidige kommentarer om dette her i tråden.

Vi var faktisk ved at diskutere FILM, og det her er en film-side, Kyllingebenet. Så derfor fortsætter jeg, indtil dine øjne bløder eller til du har sat mig på IGNORE. ... Faktisk fortsætter jeg også DEREFTER. Til glæde for de få, og til sorg og tænders gnidsel for de "mange".
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#318 Kyllingebenet 10 år siden

Så blev børnehavekortet trukket, hvilket i sig selv er grinagtig, når det kommer fra dig af - den mest barnagtige bruger herinde. Haha. :D Skal du ikke snart stikke halen mellem benene, og anmelde din afgang i en ny tråd? Synes det er blevet til den tid på året. Synes i hvert fald, at det har været pisse grinagtig og barnlig HVER evig eneste gang.

Men tro ikke at mine øjne begynder at bløde, bare fordi jeg skal se på et fjols på nettet, dem har jeg stiftet bekendskab med siden tidernes morgen, så det gør mig ikke så sandelig meget. Jeg er også af den overbevisning om, at ignore-funktionen er for krystere, der ikke kan tåle at se sandheden i øjnene. Men noget helt andet er, jeg sagde allerede i mit første indlæg, selv om du overså det, at det ikke var personligt - men en lille reminder om, at der også findes andre brugere her på Filmz, der ikke vil deltage i trådene, fordi Ispep og dig konstant skal sidde og snakke sidde op og side ned om jer selv. Endda LBJ og DrDoom bekræfter dette. Hvad så med at tage det til eftertanke? Var det egentlig ikke også derfor, du oprettede den der latterlige tråd, hvor Ispep og dig skulle diskutere videre - netop fordi andre var blevet trætte af jer? Men det overså du let og elegant, men hvorfor? fordi din personlighed er så lille og skrøbelig, at du straks tager det som et personligt angreb og begynder at slå fra dig, for som bekendt, så er angreb det bedste forsvar - hvilket i sig selv er umodent.

Det er okay, for jeg forventer mig ikke særlig meget af dig. Jeg deler nogle af dine synspunkter mht nogle af de film du kan lide og siger god for. Dét kan være spændende at læse, men så snart du går i dialog med Ispep så bliver det pissehamrende trættende og trivielt. Som sagt, I diskuterer ikke film, men hinanden - hvilket ikke er spændende for os andre.

Men udover det, så synes jeg det er synd for dig, at du fremstår som den største tegning herinde, sammen med yellow-tv. Du er ikke er i stand til at rumme andre menneskers holdning eller kritik (samme gælder for Ispep), hvis deres holdning er modstridende.

Men hey, der skal jo være plads til alle, og der skal selvfølgelig også være plads til dig.
Mental striptease..
Gravatar

#319 Kyllingebenet 10 år siden

BN (317) skrev:
Vi var faktisk ved at diskutere FILM, og det her er en film-side, Kyllingebenet. Så derfor fortsætter jeg, indtil dine øjne bløder eller til du har sat mig på IGNORE. ... Faktisk fortsætter jeg også DEREFTER. Til glæde for de få, og til sorg og tænders gnidsel for de "mange".

Nah, du fortsætter faktisk kun indtil du bliver mindet om, hvor latterlig du er, derefter fordufter du i et par måneder og så kommer du igen. ;) Det er set og sket et par gange før, og hver gang har det været lige latterligt - jeg griner sammen med de andre... af dig.
Mental striptease..
Gravatar

#320 BN 10 år siden

Kyllingebenet (318) skrev:
jeg sagde allerede i mit første indlæg, selv om du overså det, at det ikke var personligt

ikke "personligt"?

Lad os se på det:

I to fjolser

trættende og ulidelige at høre på, og de eneste der gider høre på jer, er jer selv.

du burde ..... krybe ind under den ynkelig sten, som du så mange gange har gjort før

den mest barnagtige bruger

et fjols på nettet

din personlighed er så lille og skrøbelig

Du er ikke er i stand til at rumme andre menneskers holdning eller kritik

Kyllingebenet (319) skrev:
jeg griner sammen med de andre... af dig.

Intet af dette er "personligt"?

Skriv ny kommentar: