“Wall•E” er en formidabel film, som ikke kun hører til blandt Pixars allerbedste, men blandt de bedste animations- og tegnefilm overhovedet lavet. Den er en af de mest rørende filmromancer længe set og formår på en gang at more, bevæge og skabe nogle øjeblikke af ren uforfalsket filmmagi. Det er ikke ofte, at man forlader biografen med en så sikker følelse af at have set en film, der ligesom Wall•E selv vil bliver ved med at rumstere længe endnu, men i dette tilfælde er man slet ikke i tvivl. “Wall•E” er en født klassiker.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 zamm- 15 år siden

Lyder som om den er et kig værd!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#2 DarkLight 15 år siden

Det er bestemt en vellykket film, men jeg synes aldrig den kom helt op at ringe. ja, den er sød og nuttet. Ja, historien fungerer på flere planer, og tankevækkende for voksne. Ja. Wall-E er nok den mest nuttede karakter nogensinde tegnet.

Men der mangler bedre karaktérudvalg og generelt en bedre historie.

4 / 6 i min bog.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 Norrah 15 år siden

Bedste pixar film til dato. Og det siger ikke så lidt.
Utroligt hvad de formår med så lidt tale.
Gravatar

#4 dolphinfriendly 15 år siden

Bestemt enig i at det er en rigtig super film, hvor man indimellem er tæt på at fælde en tåre.

5/6 Herfra

Gravatar

#5 Morpheus 15 år siden

Det er uden tvivl den bedste film jeg nogensinde har set og så self også Pixars bedste, med flere længder. Jeg elsker alt ved den film, ned til mindste detalje. De udtryk Wall-E og i løbet af filmen, også EVE kommer med er fuldstændig fantastiske.

Jeg har aldrig fældet en tåre ved nogen film, men var tæt på det i den her.

Kommer fra en mega stor Pixar fan:D
Gravatar

#6 Skeloboy 15 år siden

Nu fik Ratatouille også kæmpegode anmeldelser, og den skuffede mig fælt.

Er noklidt nervøs for at Wall E vil gør det samme, men ses, det skal den da
Gravatar

#7 myshkin 15 år siden

#4 Jeg var da ved at fælde en tåre bare ved at læse den her anmeldelse :P
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#8 natterjack 15 år siden

#6 I så fald vil jeg da lige nævne jeg synes Ratatouille er middelmådig og Wall-E helt fantastisk.

Skal lige have set den igen, men tror sgu jeg er enig i at det er den bedste Pixar-film til dato. Såvidt jeg husker går der omkring 40 minutter før man overhovedet hører normal dialog, og Wall-E er, uden tvivl, den mest nuttede og elskelige figur Pixar har skabt.
Gravatar

#9 tiany 15 år siden

#6 Har det på samme måde, synes rotte-filmen var den dårligste pixar-film...
Men jeg håber da at #8 har ret... Optimismen lever i mig
Valar morghulis
Gravatar

#10 Wrangque 15 år siden

Charmerende, modig, rørende, hamrende godt animeret og med en snært af kritik af os selv.

Still....
En fremtid hvor vi bliver fløjet rundt i en stol og hvor vi kan få Cake In A Cup... Bring it on! :D

Skriv ny kommentar: