Gravatar

#1 PredatorX 17 år siden

tumpe

Fedt han lige giver Spielberg for at den nye Indy er "ujævn". Han vil have Indy fremad, hvor Spielberg vil holde sig til den gamle stil. Hvad fanden har han tænkt sig? Ved han ikke selv at hans tre nye Star Wars film er en fadæse uden lige?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 chandler75 17 år siden

# 1 Nej, som der også står, læser han aldrig anmeldelser :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 El vez 17 år siden

Ja det burde være nemt for selv et tykhovedet gammelt fjols som ham at regne ud, at de ting han gerne vil,
"I’m in the future; Steven’s in the past. He’s trying to drag it back to the way they were, I’m trying to push it to a whole different place."

...er det der ikke fungerer ved Indy 4. Så få det dog væk og lad Spillebjerget få lidt mere at sige.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 filmz-Bruce 17 år siden

Manden ER jo Jar Jar Binks! Han er jo så tæt på imbecil som man kan komme det, uden at ryge ind på den lukkede. Spielberg get the fuck away from him!!! Så længe Indy er en hybrid, et kompromis, så bliver det lort. Og lort og lidt til, det var 4'eren.

“And, at that point, it wasn’t realistic to think I could move off and start making esoteric movies. I simply didn’t have the resources to do that.”

Thank you lord in heaven, thank you!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 mr gaijin 17 år siden

Det forklarer egentlig 4eren meget godt. Der var nogle glimt af gammeldags eventyrsaction hist og her (Spielberg). Og så var der nogle glimt af noget halvfærdigt scifi-halløj (Lucas). Jeg er nu hverken en elsker eller en hader af filmen. Men den var temmelig rodet, og uden de tre foregående film som kontekst ville den nok være røget direkte i skraldespanden.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 filmz-Bruce 17 år siden

Ja motorcykeljagten og 50'er gimmicken på restauranten vil jeg skyde på var Spielberg. Den holdt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 elsotho 17 år siden

øh...jeg er sikker på det var Spielberg der stod for
ufoen, og alt det alienhalløj, eftersom det er ham der er bidt af en gal alien

Misforstå mig ikke, jeg elsker alt der har med det at gøre....bare ikke i en Indyfilm
Gravatar

#8 mr gaijin 17 år siden

#7 Det er så spørgsmålet. Spielberg er ganske rigtigt bidt af en gal marsmand. Men ud fra Lucas' kommentar lyder det som om, at han er synderen.

Under alle omstændigheder har Spielberg sat sin underskrift som instruktør på filmen i sin helhed, så han bærer en del af ansvaret.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9 filmz-DocDoom 17 år siden

#4: "Manden ER jo Jar Jar Binks! Han er jo så tæt på imbecil som man kan komme det, uden at ryge ind på den lukkede. Spielberg get the fuck away from him!!! Så længe Indy er en hybrid, et kompromis, så bliver det lort. Og lort og lidt til, det var 4'eren."

&

#6: "Ja motorcykeljagten og 50'er gimmicken på restauranten vil jeg skyde på var Spielberg. Den holdt."

Nuf' said!

(Men han er stadig fucking rig - næsten liså rig som Wesley Snipes og Rene Dif fra Aquaaaaa.)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#10 BN 17 år siden

Uanset om man kan lide Lucas' nyere ting (såsom Star Wars 1-3) eller ej, så virker det altså temmelig bøvet og uigennemtænkt, at man kalder manden, der fandt på Star Wars og Indiana Jones for en idiot, når man i øvrigt elsker disse film og filmhelte/skurke og måske endda regner dem blandt nogle af filmhistoriens bedste!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: