Noget er ikke helt rigtigt her, men alligevel...det er heller ikke helt ringe. Filmen starter helt suverænt som en kritik af det amoralsk, kapitalistiske USA - og kammer over i en dårlig fortalt historie, hvor vores hovedperson gør lesbiske gravide for penge. Og ender et helt andet sted.
Det er mærkeligt, og de lesbiske bliver fremstillet ud fra et meget mandsdomineret syn. Hovedpersonen kan tilsyneladede gør adskillige gravide på stribe, og kvinderne er tilsyneladende helt vilde med det. Det er meget uelegant.
Men både før og efter er den faktisk ret så fed. Jeg er helt vild med Spike Lees brug af musik: en underbyggende, melankolsk og svævende lyd, der er igennem det meste af filmen. Det virker som om, at Spike Lee prøver at fornærme så mange som overhovedet muligt, og at han vil kritisere alt for meget af USA på en gang - men det er for det meste legitimt og veludført. Dog kan jeg desværre ikke give den mere end middel, og det skyldes udelukkende den ringe "spermfabrik"-del af filmen. Det er virkelig klodset lavet. Senere kommer der en "manden-på-gaden"-sekvens, der heller ikke passer til filmen. Men rundt omkring alt det, er det en rigtig rigtig god film med det bedste af Spike Lees trademarks. Godt håndværk, dårlig historie, der dog har rigtig meget - og vigtigt - at sige.
6/10
----
School Daze, 1988
Spike Lees anden fim foregår i på et college kun for afro-amerikanere. Den er fra 1988, dvs. apartheid i Sydafrika er ikke ophævet - og så er det en musical...
Den er fyldt med spændinger. Ikke race-spændinger mellem "de sorte og de hvide", men forskellige holdninger indenfor afro-amerikansk kultur. Der er selvfølgelig to sider: wannabees vs. jiggaboos. Begge er nedsættende udtryk, der henviser til dem, der prøver at indordne sig en hvid kultur(wannabees) og dem, der er meget racebevidste(jiggaboos - som i sig selv er et racistisk udtryk).
Det er en potent film, som kun Spike Lee kan lave det. Og faktisk så har jeg intet imod musical-numrene! En god forløber for den geniale Do The Right Thing, der dog trækker lidt for meget i langdrag.
Jeg ved ikke om jeg er en del af "jer", da "jer" åbenbart er en skrækkelig gruppe af mennesker, som kan lide et eller andet, ud at dømme fra tonen i dit indlæg. ;)
Det er måske at overfortolke lidt. Jeg har bare lagt mærke til, at der generelt er en stor fascination for Joss Whedon.
Drebble (17550) skrev:
Hvad der gør at Avengers har en høj score? Simpelt: det er en filmatisering af en tegneserie, der har været succesfuld i 50 år OG det er en filmatisering, der er meget tro mod originalmaterialet. Jep, der er klichéer, ja, det er der i tegneserier, langtfra alle tegneserier er dyb litteratur, især ikke superheltetegneserier, det er netop bulder og brag, samt forholdsvis simple historier, indtil "the modern age" (eller hvad man vil kalde den) i slutningen af 80'erne og starten på 90'erne, hvor man begyndte at fokusere på lidt ældre læsere - indtil da, var superheltehistorierne primært for børn.
Nu læste jeg bl.a. meget Spider-Man i min ungdom og jeg kan ikke helt nikke genkendende til, at det skulle være så børnevenligt, som du udgiver det for at være. Bare det faktum, at Onkel Ben dør er jo langt fra børnevenligt eller de dilemmaer, Peter Parker står overfor, fordi han kender mange af superskurkenes rigtige person. Tog Spider-Man som eksempel, fordi han vel nok sammen med X-Men er den mest succesfulde tegneseriefigur, der blev/bliver udgivet herhjemme.
Drebble (17550) skrev:
Dertil kommer, at folk åbenbart er ret glade for actionbrag og det leverer den, selvom man ikke er tegneseriefan. "Uhørt højt" - filmen har tjent mange penge og er meget populær, hvad består det uhørte i? At folk giver en høj karakter til noget, de synes er godt/underholdende? :)
Det virker som meningsløs action og det er jeg ikke fortaler for i hvert fald. Hvis du sammenligner karakteren til The Avengers med de resterende Marvel-film, så er den uhørt høj. Nu er du jo i den grad farvet, men som almindelig filmelsker kan du vel godt forstå skepticismen ved, at en popkornsfilm som Avengers ligger på 8.3 på IMDB.
Drebble (17550) skrev:
Som skrevet ovenfor, skal Avengers ikke være dyb, det er ikke formålet med filmen, det er derfor de andre film findes - den har kun til formål at samle heltene og så tage historien videre derfra.
Så meget desto mere grund til, ikke at give den 8.3, når de andre ligger på mellem 6.8 (Cap Am) og 7.9 (Iron Man)
Drebble (17550) skrev:
Spild af budget? Tja, jeg er sikker på, at Disney/Marvel griner hele vejen til banken over sådan en bemærkning og jeg er ret sikker på, at de to skuespillere også er ret ligeglade, mange skuespillere har det jo sjovt, når de spiller med i actionfilm, det er sandsynligvis ikke anderledes for de to. :)
Pengene kunne været brugt på bedre CGI og inden filmen bliver udgivet har, hverken du, jeg eller Marvel jo forstand på, hvor meget filmen vil tjene. Den kunne jo floppe helt vildt. Så du konkluderer udelukkende på, hvad der er sket efter udgivelsen og ikke før. Det ser jeg ikke meget relevans i, MODSAT resten af dit indlæg;)
Drebble (17550) skrev:
Men det korte af det lange er: du kan ikke lide filmen og det er helt ok. Der behøver ikke at være en dyb og kompliceret forklaring på, hvorfor vi andre kan lide den, fordi de årsager er jo ligeså forskellige, som de mennesker, der ser filmen.
Jeg spørger heller ikke efter en (dyb og kompliceret) forklaring fra jer. Jeg prøver selv at finde den, men det kan jeg til stadighed ikke. Jeg har i øvrigt ikke sagt, jeg ikke kan lide filmen. Jeg har sagt, at den er overhypet. Den er ikke horribel, men heller ikke på højde med karakterenes stand-alone film. Den er hverken ringe eller god, bare lidt blah.
Drebble (17550) skrev:
For mit eget vedkommende: Et virkelig godt actionbrag, der taler til mig som gammel tegneseriefan og som leverer en historie, der ganske vist ikke er dyb, men er præcis hvad jeg forventede fra en team-up-film, baseret på Avengers-tegneserien. Filmen er fandens underholdende og så enkelt er det. :)
Smag og behag. Jeg kan godt lide, at der er noget ekstraordinært på spil, lidt eftertænksomhed og nogle størrere dilemmaer.
Men fint at få en andens besyv på The Avengers. Jeg synes bare stadig, den er overvurderet.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
jeg kan ikke helt nikke genkendende til, at det skulle være så børnevenligt, som du udgiver det for at være.
Det er nu ikke noget, jeg finder på, det er et uomtvisteligt faktum. :) Superheltetegneserierne fra Marvel og DC var produkter primært til børn, med meget få undtagelser. At der var lejlighedsvise stærkere emner i, gør jo ikke produktet mindre børnevenligt, det taler bare ikke ned til børn og betegnelsen "barn", behøver jo ikke at betyde 6 år, det kan jo ligeså godt betyde 12 eller 14 år. I Disneyfilm, også et produkt til børn, er der jo fx. film hvor hovedpersonernes forældre også dør, det er vel ikke anderledes? :)
Driver (17562) skrev:
Nu er du jo i den grad farvet, men som almindelig filmelsker kan du vel godt forstå skepticismen ved, at en popkornsfilm som Avengers ligger på 8.3 på IMDB.
Nope, på ingen måde. IMDb er en popularitetskonkurrence, intet andet. De mest sete og mest populære film, er dem der stemmes til top. Hvad man så vil lægge i de tal, er jo op til en selv. :)
Driver (17562) skrev:
Pengene kunne været brugt på bedre CGI og inden filmen bliver udgivet har, hverken du, jeg eller Marvel jo forstand på, hvor meget filmen vil tjene.
Film er en økonomisk satsning, når vi taler blockbusters. Det er langtfra alle aspekter, man kan kontrollere, hvis man kunne det, ville alle jo kunne tjene penge på at lave film. Hvad man bl.a. kan kontrollere, er at bruge populære skuespillere, hvilke vil trække folk i biografen, alene pga. deres navn/brand. Her havde Disney/Marvel også succes fra de andre film at bygge på, et godt navn i instruktørstolen, der har "streetcred" i nørde-miljøet og kæder man disse ting sammen, giver det ikke en 100% økonomisk succes, men det giver en ret god chance for succes, der viste sig at give pote.
Driver (17562) skrev:
Jeg har i øvrigt ikke sagt, jeg ikke kan lide filmen.
Jeg beklager, men tolker 4/10 som en dårlig karakter, hvilket siger mig, at du ikke kan lide filmen. :)
Jeg har lige fået set denne film, og jeg kan ligeså godt sige det med det samme. "Paris, Texas" er et fantastisk mesterværk. Det er min kun anden Wim Wenders-film, hvor den første var "Himlen over Berlin". "Himlen over Berlin" er en fremragende og visuelt smuk film, som dog først rigtigt fangede mig sent i filmen. "Paris, Texas" fangede mig derimod fra sine allerførste scener. Det er en enormt smuk film og jeg er nærmest forelsket i den visuelle stil som filmen har. Hver og en scene er smukt filmet og filmens brug af farver er helt fantastisk. Harry Dean Stanton er helt sublim som Travis. Man kan se følelserne i hvert et blik. Han udtrykker nærmest mere i denne film, end mange skuespillere formår at udtrykke igennem hele deres karriere. Hans forhold til sønnen Hunter føles så autentisk, at man ikke kan lade være med at smile hver en scene de er sammen. Scenerne sammen med Jane, spillet af den gudesmukke Nastassja Kinski, er også ligeledes fantastiske. Dean Stockwell, som broderen Walt, og Aurore Clément, som broderens kone Anne, er også absolut forrygende. Barneskuespilleren Hunter Carson, som spiller sønnen Hunter, er også meget imponerende i forhold til de fleste barneskuespillere, og han fungerer perfekt i filmen.
Udover den fantastiske visuelle side og de fantastiske skuespilspræstationer, er det også værd at nævne det fremragende underlægningsmusik af Ry Cooder, som er med til at gøre stemningen endnu mere fantastisk. Jeg kan ikke rigtigt rose denne film nok, og mine ord kan slet ikke beskrive hvor fantastisk denne film er. Det er en film der formentligt ryger direkte ind på min top 20 over favoritfilm, og yderligere gensyn vil muligvis skubbe den endnu højere op.
10/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ja, Disney film som Løvernes Konge osv. er mere dramatiske og eftertænksomme end The Avengers!!! Men Avengers har INTET følelsesmæssigt eller eftertænksomt at byde på. Det synes jeg godt, man kan forlange, selvom den også godt må indholde popkornsdelen. Alt med måde som man sige.
Men det er igen et godt bevis på, hvor uhørt dens karakter er: Løvernes Konge 8.4. The Avengers 8.3. Så ved jeg godt, at man skal tage deres genrer in mente, men du skal ikke komme og sige, at alle næsten 482.000 stemmere på IMDB er die-hard tegneseriefans. Uhørt.
IMDB har altid været en god indikator for om en film var god, især for det almene publikum, men med Avengers er den tese gået fløjten for mig.
Skærer du Renner og Johansson fra, så består filmen stadig af et stjernecast. Renner gik jo også senere ud og viste sin utilfredshed over sin rolle i filmen.
Middelmådig metervare.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
IMDB har altid været en god indikator for om en film var god, især for det almene publikum
Det almene publikum har jo netop stemt den højt, fordi den finder den god. Størstedelen af dem jeg kender, som hører dertil blandt 'de almene' og som elsker den type film, regner den som fantastisk ved jeg og selv blandt en del filmfans, har filmen jo en pænt højt status for sin genre. Så din konklusion virker mig underlig og ulogisk? Havde du målt den op imod sværvægtere indenfor mere arthouse orienteret film eller bare film, der vil noget andet end underholdning, kunne jeg måske forstå du var undrende (om end jeg ikke ville være enig med dig i den).
Personligt har jeg sjældent set en så velfungerende en ensemblefilm med så tårnhøj underholdsningsværdi- og kvaliteter.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Ja, Disney film som Løvernes Konge osv. er mere dramatiske og eftertænksomme end The Avengers
Løvernes Konge og Bambi - Hovedpersonernes forældre dør under tragiske omstændigheder.
Spider-Man - Hovedpersonens onkel dør under tragiske omstændigheder.
Dit argument var, at Spider-Man fx. ikke var super-børnevenligt, mit modargument var at de animerede Disney-film er på samme niveau og er stadig henvendt til børn. Intet mere, intet mindre.
Hvis du vil diskutere kvaliteten af Disneys animerede film, skal du nok finde en anden at diskutere med, da min interesse i de film er forsvindende lille. :)
Driver (17565) skrev:
men du skal ikke komme og sige, at alle næsten 482.000 stemmere på IMDB er die-hard tegneseriefans.
Det kommer jeg ikke og siger, faktisk har jeg intet sagt om det. Som skrevet tidligere: man bestemmer jo selv hvad man lægger i de tal og de har åbenbart kæmpestor betydning for dig, mens de ingen betydning har for mig.
Igen, det er en popularitetskonkurrence, det er ikke universel sandhed. :)
Driver (17565) skrev:
IMDB har altid været en god indikator for om en film var god
Det er jo ens for alle - jeg vil garantere dig for, at hvem som helst kan pege på en håndfuld film på IMDb top 250, som de ikke kan lide.
Driver (17565) skrev:
Skærer du Renner og Johansson fra, så består filmen stadig af et stjernecast.
Jep, men nu valgte Marvel/Disney at have dem med, fordi de var med i nogle af de andre Marvel-film og var figurer, der allerede var præsenteret, samt det sikkert var planlagt på forhånd, at de skulle indgå i en Avengers-film.
Driver (17565) skrev:
Middelmådig metervare.
En gang til: du er mere end velkommen til at have den holdning. Det gør intet ved min fornøjelse ved at se filmen. :)
Hvordan følelsesmæssigt? Det følelsesmæssige i filmen ligger i humoren og selvironien. Filmen handler ikke just om tab, forsoning og den slags som ofte spiller på man skal føle noget bestemt. Så nævner du eftertænksomhed? Hmm. Nu vi er i den boldgade, så prøv 8 1/2 i stedet for Marvel.
Hvorledes virker min konklusion både underlig og ulogisk? :S
Jeg roser jo netop IMDB for dets normale okay indikation for om en film er god, men med The Avengers kan jeg slet ikke nikke genkende til scoren. Ofte tager jeg mig selv i at synes, at scoren på IMDB er for lav, men ikke i dette tilfælde.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du mener med din kommentar.
Figurernes stand-alone film indeholder også selvironi og humor. Det forklarer ikke, hvorfor Avengers er rated så meget højere end dem.
Præcis, der er ingen dybdegående følelser. Det indeholder Iron-Man, Thor og Cap. America trods alt + deres selvironi og humor. Alligevel er Avengers rated højere.
#17561 Skeloboy 12 år siden
She Hate Me, 2004
Noget er ikke helt rigtigt her, men alligevel...det er heller ikke helt ringe. Filmen starter helt suverænt som en kritik af det amoralsk, kapitalistiske USA - og kammer over i en dårlig fortalt historie, hvor vores hovedperson gør lesbiske gravide for penge. Og ender et helt andet sted.
Det er mærkeligt, og de lesbiske bliver fremstillet ud fra et meget mandsdomineret syn. Hovedpersonen kan tilsyneladede gør adskillige gravide på stribe, og kvinderne er tilsyneladende helt vilde med det. Det er meget uelegant.
Men både før og efter er den faktisk ret så fed. Jeg er helt vild med Spike Lees brug af musik: en underbyggende, melankolsk og svævende lyd, der er igennem det meste af filmen. Det virker som om, at Spike Lee prøver at fornærme så mange som overhovedet muligt, og at han vil kritisere alt for meget af USA på en gang - men det er for det meste legitimt og veludført. Dog kan jeg desværre ikke give den mere end middel, og det skyldes udelukkende den ringe "spermfabrik"-del af filmen. Det er virkelig klodset lavet. Senere kommer der en "manden-på-gaden"-sekvens, der heller ikke passer til filmen. Men rundt omkring alt det, er det en rigtig rigtig god film med det bedste af Spike Lees trademarks. Godt håndværk, dårlig historie, der dog har rigtig meget - og vigtigt - at sige.
6/10
----
School Daze, 1988
Spike Lees anden fim foregår i på et college kun for afro-amerikanere. Den er fra 1988, dvs. apartheid i Sydafrika er ikke ophævet - og så er det en musical...
Den er fyldt med spændinger. Ikke race-spændinger mellem "de sorte og de hvide", men forskellige holdninger indenfor afro-amerikansk kultur. Der er selvfølgelig to sider: wannabees vs. jiggaboos. Begge er nedsættende udtryk, der henviser til dem, der prøver at indordne sig en hvid kultur(wannabees) og dem, der er meget racebevidste(jiggaboos - som i sig selv er et racistisk udtryk).
Det er en potent film, som kun Spike Lee kan lave det. Og faktisk så har jeg intet imod musical-numrene! En god forløber for den geniale Do The Right Thing, der dog trækker lidt for meget i langdrag.
7/10
#17562 Driver 12 år siden
Det er måske at overfortolke lidt. Jeg har bare lagt mærke til, at der generelt er en stor fascination for Joss Whedon.
Nu læste jeg bl.a. meget Spider-Man i min ungdom og jeg kan ikke helt nikke genkendende til, at det skulle være så børnevenligt, som du udgiver det for at være. Bare det faktum, at Onkel Ben dør er jo langt fra børnevenligt eller de dilemmaer, Peter Parker står overfor, fordi han kender mange af superskurkenes rigtige person. Tog Spider-Man som eksempel, fordi han vel nok sammen med X-Men er den mest succesfulde tegneseriefigur, der blev/bliver udgivet herhjemme.
Det virker som meningsløs action og det er jeg ikke fortaler for i hvert fald. Hvis du sammenligner karakteren til The Avengers med de resterende Marvel-film, så er den uhørt høj. Nu er du jo i den grad farvet, men som almindelig filmelsker kan du vel godt forstå skepticismen ved, at en popkornsfilm som Avengers ligger på 8.3 på IMDB.
Så meget desto mere grund til, ikke at give den 8.3, når de andre ligger på mellem 6.8 (Cap Am) og 7.9 (Iron Man)
Pengene kunne været brugt på bedre CGI og inden filmen bliver udgivet har, hverken du, jeg eller Marvel jo forstand på, hvor meget filmen vil tjene. Den kunne jo floppe helt vildt. Så du konkluderer udelukkende på, hvad der er sket efter udgivelsen og ikke før. Det ser jeg ikke meget relevans i, MODSAT resten af dit indlæg;)
Jeg spørger heller ikke efter en (dyb og kompliceret) forklaring fra jer. Jeg prøver selv at finde den, men det kan jeg til stadighed ikke.
Jeg har i øvrigt ikke sagt, jeg ikke kan lide filmen. Jeg har sagt, at den er overhypet. Den er ikke horribel, men heller ikke på højde med karakterenes stand-alone film. Den er hverken ringe eller god, bare lidt blah.
Smag og behag. Jeg kan godt lide, at der er noget ekstraordinært på spil, lidt eftertænksomhed og nogle størrere dilemmaer.
Men fint at få en andens besyv på The Avengers. Jeg synes bare stadig, den er overvurderet.
#17563 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden
Det er nu ikke noget, jeg finder på, det er et uomtvisteligt faktum. :) Superheltetegneserierne fra Marvel og DC var produkter primært til børn, med meget få undtagelser. At der var lejlighedsvise stærkere emner i, gør jo ikke produktet mindre børnevenligt, det taler bare ikke ned til børn og betegnelsen "barn", behøver jo ikke at betyde 6 år, det kan jo ligeså godt betyde 12 eller 14 år. I Disneyfilm, også et produkt til børn, er der jo fx. film hvor hovedpersonernes forældre også dør, det er vel ikke anderledes? :)
Nope, på ingen måde. IMDb er en popularitetskonkurrence, intet andet. De mest sete og mest populære film, er dem der stemmes til top. Hvad man så vil lægge i de tal, er jo op til en selv. :)
Film er en økonomisk satsning, når vi taler blockbusters. Det er langtfra alle aspekter, man kan kontrollere, hvis man kunne det, ville alle jo kunne tjene penge på at lave film. Hvad man bl.a. kan kontrollere, er at bruge populære skuespillere, hvilke vil trække folk i biografen, alene pga. deres navn/brand. Her havde Disney/Marvel også succes fra de andre film at bygge på, et godt navn i instruktørstolen, der har "streetcred" i nørde-miljøet og kæder man disse ting sammen, giver det ikke en 100% økonomisk succes, men det giver en ret god chance for succes, der viste sig at give pote.
Jeg beklager, men tolker 4/10 som en dårlig karakter, hvilket siger mig, at du ikke kan lide filmen. :)
#17564 Kruse 12 år siden
#17565 Driver 12 år siden
Ja, Disney film som Løvernes Konge osv. er mere dramatiske og eftertænksomme end The Avengers!!! Men Avengers har INTET følelsesmæssigt eller eftertænksomt at byde på.
Det synes jeg godt, man kan forlange, selvom den også godt må indholde popkornsdelen. Alt med måde som man sige.
Men det er igen et godt bevis på, hvor uhørt dens karakter er: Løvernes Konge 8.4. The Avengers 8.3. Så ved jeg godt, at man skal tage deres genrer in mente, men du skal ikke komme og sige, at alle næsten 482.000 stemmere på IMDB er die-hard tegneseriefans. Uhørt.
IMDB har altid været en god indikator for om en film var god, især for det almene publikum, men med Avengers er den tese gået fløjten for mig.
Skærer du Renner og Johansson fra, så består filmen stadig af et stjernecast. Renner gik jo også senere ud og viste sin utilfredshed over sin rolle i filmen.
Middelmådig metervare.
#17566 Hr. Nielsen 12 år siden
Personligt har jeg sjældent set en så velfungerende en ensemblefilm med så tårnhøj underholdsningsværdi- og kvaliteter.
#17567 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden
Løvernes Konge og Bambi - Hovedpersonernes forældre dør under tragiske omstændigheder.
Spider-Man - Hovedpersonens onkel dør under tragiske omstændigheder.
Dit argument var, at Spider-Man fx. ikke var super-børnevenligt, mit modargument var at de animerede Disney-film er på samme niveau og er stadig henvendt til børn. Intet mere, intet mindre.
Hvis du vil diskutere kvaliteten af Disneys animerede film, skal du nok finde en anden at diskutere med, da min interesse i de film er forsvindende lille. :)
Det kommer jeg ikke og siger, faktisk har jeg intet sagt om det. Som skrevet tidligere: man bestemmer jo selv hvad man lægger i de tal og de har åbenbart kæmpestor betydning for dig, mens de ingen betydning har for mig.
Igen, det er en popularitetskonkurrence, det er ikke universel sandhed. :)
Det er jo ens for alle - jeg vil garantere dig for, at hvem som helst kan pege på en håndfuld film på IMDb top 250, som de ikke kan lide.
Jep, men nu valgte Marvel/Disney at have dem med, fordi de var med i nogle af de andre Marvel-film og var figurer, der allerede var præsenteret, samt det sikkert var planlagt på forhånd, at de skulle indgå i en Avengers-film.
En gang til: du er mere end velkommen til at have den holdning. Det gør intet ved min fornøjelse ved at se filmen. :)
#17568 Ispep 12 år siden
Hvordan følelsesmæssigt? Det følelsesmæssige i filmen ligger i humoren og selvironien. Filmen handler ikke just om tab, forsoning og den slags som ofte spiller på man skal føle noget bestemt. Så nævner du eftertænksomhed? Hmm. Nu vi er i den boldgade, så prøv 8 1/2 i stedet for Marvel.
#17569 Hr. Nielsen 12 år siden
Du får også lige et tillykke med fødselsdagen her;)
#17570 Driver 12 år siden
Hvorledes virker min konklusion både underlig og ulogisk? :S
Jeg roser jo netop IMDB for dets normale okay indikation for om en film er god, men med The Avengers kan jeg slet ikke nikke genkende til scoren. Ofte tager jeg mig selv i at synes, at scoren på IMDB er for lav, men ikke i dette tilfælde.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du mener med din kommentar.
Figurernes stand-alone film indeholder også selvironi og humor. Det forklarer ikke, hvorfor Avengers er rated så meget højere end dem.
Præcis, der er ingen dybdegående følelser. Det indeholder Iron-Man, Thor og Cap. America trods alt + deres selvironi og humor. Alligevel er Avengers rated højere.