Floppet med “Justice League” har fået konsekvenser. Først blev chefen for DC Films udskiftet – nu ryger marketing-chefen, Sue Kroll. Hun besluttede, at Superman ikke skulle fremgå af markedsføringen for “Justice League” – det var en fejl.

Se også: Zack Snyder-fans får deres vilje: ‘Extended Cut’ på vej af “Justice League”

Det siger en insider-kilde hos DC Films til The Wrap:

”Den bizarre beslutning om ikke at inkludere Superman i markedsføringen umuliggjorde, at ‘Justice League’ kunne åbne i nærheden af 100 millioner dollars.”

Retfærdigvis skal det nævnes, at Kroll også stod bag den succesfulde kampagne for “Wonder Woman”, der blev en stor succes. Og Kroll står ved sine beslutninger:

”Jeg står ved alt det, vi gjorde. Det var en strategisk og kreativ kampagne, og jeg er utrolig stolt af det arbejde, vi lavede.”

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#11 Alex- 6 år siden

Hvis de helt havde undladt at have Superman med i filmen overhovedet ville filmen få 10 ud af 5 stjerner herfra. Det mest usympatiske makværk af en karakter nogensinde.
Gravatar

#12 The_Corrector 6 år siden

Det ville ikke have ændret en dyt. Filmen var det rene lort alligevel. Er glad for jeg ikke brugte mine egne penge på at se den!
Gravatar

#13 Johnny42 6 år siden

#11 og #12 De ville faktisk have været interessant, hvis de i stedet for 'omhyggeligt'!?! at have fjernet Henry Cavills overskæg, havde fjernet ham fuldstødig fra scenerne, ikke ændret andet, så man stadig kunne høre ham, og stadig væk bevaret actionscenerne som de var, men hvor Superman ikke var fysisk til stedet i billedet. Det tror jeg faktisk ville have været en forbedring, og så kan de i Justice League 2 sige at det hele bare var en drøm, som Superman havde, mens han var begravet.

Skriv ny kommentar: