Floppet med “Justice League” har fået konsekvenser. Først blev chefen for DC Films udskiftet – nu ryger marketing-chefen, Sue Kroll. Hun besluttede, at Superman ikke skulle fremgå af markedsføringen for “Justice League” – det var en fejl.
Se også: Zack Snyder-fans får deres vilje: ‘Extended Cut’ på vej af “Justice League”
Det siger en insider-kilde hos DC Films til The Wrap:
”Den bizarre beslutning om ikke at inkludere Superman i markedsføringen umuliggjorde, at ‘Justice League’ kunne åbne i nærheden af 100 millioner dollars.”
Retfærdigvis skal det nævnes, at Kroll også stod bag den succesfulde kampagne for “Wonder Woman”, der blev en stor succes. Og Kroll står ved sine beslutninger:
”Jeg står ved alt det, vi gjorde. Det var en strategisk og kreativ kampagne, og jeg er utrolig stolt af det arbejde, vi lavede.”
#1 Michael2t 6 år siden
Det er en mærkelig kritik i betragtning af, at de burde vide bedre efter det misledende fokus på Jared Leto, der var i markedsføringen til Suicide Squad.
#2 Pistolprinsen 6 år siden
Jeg synes, at 'Justice League' sutter, det er bestemt ikke på grund af markedsføringen, som jeg synes var noget nær perfekt...
#3 Mejse 6 år siden
#4 Pistolprinsen 6 år siden
#5 Mejse 6 år siden
#6 Snipp 6 år siden
#7 Mejse 6 år siden
#8 Snipp 6 år siden
#9 Mejse 6 år siden
#10 Snipp 6 år siden