Kevin Smith kan tilsyneladende ikke glemme, at hans seneste film “Cop Out” fik en mildest talt dårlig modtagelse af de amerikanske anmeldere. I starten af måneden skrev han på sin Twitter-konto:
”Mens en film som ‘Cop Out’ er et let mål for kritikere, er den tydeligvis ikke beregnet til at imponere dem, der er tilbøjelige til at blære sig med deres filmviden. Kritikerne kan stikke til ‘Cop Out’ alt det, de vil, med deres giftpenne, men det ændrer stadig ikke ved, at det er en sjov film.”
Men Smith er langt fra færdig med at whine over dårlige anmeldelser. Senest har han bl.a. skrevet på Twitter:
”Det var sørgelig at se [kritikerne] slagte den. Den hedder ‘Cop Out’. Lyder det som en ambitiøs titel? Hed den ‘Schindler’s Cop Out’?”
Smith sammenlignede ved samme lejligheden de dårlige anmeldelser, som filmen har fået, med at mobbe et retarderet barn, der forsøger at underholde med en sang (!).
Samtidig understregede Smith, at han ikke længere ønsker, at anmelderne kan se hans film gratis – hvis de fremover vil se dem før premieren, har de værsgo at købe en billet ligesom alle andre.
Klik her for at læse mere om “Cop Out”.
#1 Kochie 14 år siden
^^
#2 Blacksanta 14 år siden
#3 Hr. Nielsen 14 år siden
#4 DarkLight 14 år siden
Seriøst, mener jeg ikke twitter-mediet egner sig specielt til at skabe nyheder af.
#5 PredatorX 14 år siden
#6 gi-jones 14 år siden
Kan alle der køber billet, se dem FØR premieren??? Det er nyt for mig :-)
#7 mr gaijin 14 år siden
Mediet for originalkilden har selvfølgelig en betydning, men hvis nyheden er væsentlig eller nok, så er det lige meget, om det kommer fra Twitter, fra en e-mail, fra telefonen, fra direkte interview eller fra fandens røv.
Her kan man diskutere, om det er vigtigt nok. Man kan jo spørge Filmz-admin, om der er mange, der har klikket videre på linket i forhold til andre nyheder.
#8 PredatorX 14 år siden
Hehe :D
#9 DarkLight 14 år siden
Jo helt klart. Det har jo en nyhedsværdi. Synes du denne har det?
#10 PredatorX 14 år siden
Well, så har vi jo lidt at brokke os over :)