Det er årets tv-højdepunkt i USA. Over 100 millioner seere i USA ser hvert år finalen i amerikansk fodbold, Super Bowl. Derfor betaler Hollywood-selskaberne også gerne fem millioner dollars for et trailer-spot på 30 sekunder, når Patriots møder Eagles på søndag.

Se også: ”Avengers: Infinity War”-traileren er den mest sete i YouTube-historien

Det er Deadline, der skriver, at gennemsnits-prisen for 30 sekunder i en af pauserne under årets Super Bowl er fem millioner dollars – til sammenligning er prisen to millioner dollars under Oscar-showet.

Der bliver igen i år tale om nogle af årets mest ventede film, der får de attraktive 30 sekunder.

Den helt store nyhed forventes at blive, at Netflix annoncerer, at de har købt “Cloverfield 3” med titlen “God Particle” fra Paramount ud af biograferne. Og det sammen med den første trailer.

Universal satser i år på “Jurassic World: Fallen Kingdom” og Dwayne Johnson-filmen “Skyscraper” til Super Bowl.

Paramount går med “Mission: Impossible – Fallout” og “A Quiet Place”, Disney har “Black Panther” og “Avengers: Infinity War” samt muligvis “Solo: A Star Wars Story” og “De utrolige 2”.

Warner Bros., Fox og Sony vil også være klar med trailers i de mange, mange reklame-pauser før og under Super Bowl.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (0)

Skriv ny kommentar: