De fleste anmeldere var negative imod “Batman v Superman”. De amerikanske anmeldere endte på 27 % hos anmelder-portalen Rotten Tomatoes. Nu har kritikken så ramt endnu en DC-film hårdt, hvilket får fans til at kræve Rotten Tomatoes lukket.

Se også: Anmeldere efter “Ultimate Edition”: Nu giver “Batman v Superman” mening

Blandt de amerikanske anmeldere er kun 35 % således positive over for “Suicide Squad”. Derfor har en DC-fan nu påbegyndt en underskrifts-indsamling for at få Rotten Tomatoes lukket:

”Vi bliver nødt til at lukke dette site ned, fordi anmeldere altid giver DC Extended Universe-filmene uretfærdigt dårlige anmeldelser, som 1- ‘Batman v Superman: Dawn of Justice’, 2- ‘Suicide Squad’, og det påvirker folks mening, selv om det er virkelig gode film,” skriver Abdullah Coldwater som begrundelse for sin underskrifts-indsamling hos Change.org.

Næsten 8.000 personer har underskrevet indsamlingen for at få lukket munden på anmelderne, der altså ifølge de vrede DC-fans anmelder uretfærdigt og forkert.

“Suicide Squad” får dansk premiere d. 11. august.

Følg Filmz på Facebook.

Vis kommentarer (51)
Gravatar

#51 SublimeKen 7 år siden

#50

Fair nok :) Må indrømme, jeg har prøvet at fremskaffe de gamle tweets og indlæg, men gav op da Google ikke var så samarbejdsvillig. Men er dog heller ikke så god til at være præcis på Google, hvilket den ikke ligefrem belønner.

Men ja okay, du kan sagtens have ret i at der er good will mod marvel. Personligt ser jeg det som om de har større underholdningsværdi, hvor selv deres svipsere har gode elementer, der lidt overgår DCEU's svipsere. En holdning jeg er blevet bekræftet er bred blandt fans på diverse forums, hvilket resulterer i min konklusion om at det er også sådan anmelderne må se det.

Må dog indrømme, at jeg var underholdt af Suicide Squad. De ramte karakterne rigtigt - (Dog ikke rigtig med Jokeren sys jeg, synes mest af alt at han bare var en mærkelig tilstedeværelse og han virkede forkert, men synes ikke han var forfærdelig som Eisenbergs Luthor) - hvilket jeg ser som det vigtigste. Ser den stadig som meget mere rodet end f.eks. Age of Ultron, som bare var for kort i forhold til det den prøvede på og indeholdte en malplaceret joke eller to for meget efter min mening. Kunne også rigtig godt lide BvS ultimate cut, hvor jeg dog hadede filmen i biografen.