IESB.net kan rapportere, at Marvel Studios er ved at gøre klar til en spinoff-film, der omhandler “Spider-Man”-skurken Venom, og at selskabet allerede har haft møder med flere eftertragtede manuskriptforfattere angående projektet.

Marvel Studios kunne i sidste uge indgå en aftale med det strejkeramte Writer’s Guild of America, hvormed de kan fortsætte med at udvikle manuskripter til nye filmprojekter og beholde rettighederne til figuren trods dennes optræden i Sonys lukrative, men anmelderlunkne “Spider-Man 3”.

Det forventes ikke, at Topher Grace vil ses tilbage i rollen som den sorte edderkoppeskurk i den nye filmfortolkning – ligesom Sam Raimi formentlig ikke vil være involveret i produktionen.



Vis kommentarer (40)
Gravatar

#1 filmz-Scarface 16 år siden

Venom blev som karakter håndteret forkert i Spider-Man 3. Spider-Mans største nemesis fik sølle 5 minutter screentime. Det svarer jo groft sagt til, at Jokeren bare havde en cameo i The Dark Knight...

Jeg håber virkelig dette projekt bliver til noget, og at de så virkelig kan fortælle en god og troværdig historie om Venom. Der er masser af potentiale i den karakter.
Desuden håber jeg også, at Topher Grace vender tilbage, og at budgettet bliver stort nok.

Glæder mig.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 filmz-Unknown X 16 år siden

Jeg må bestemt sige jeg er enig med dig Scarface, Venom fik ikke nok indflydelse på historien for hvilket han nu burde. Men så kan man jo håbe at de gennem Carnage eller denne film (Carnage kommer i 4'eren) får mere information og historie fra symbioterne...
Gravatar

#3 Bohemian 16 år siden

ehh..hvem skal han så kæmpe i mod? Spidergirl?
Free in serenity.
Gravatar

#4 filmz-Unknown X 16 år siden

heh tror jeg nu ikke... Men jeg må indrømme at jeg også har tænkt på hvem der skulle blive hans rival...
Gravatar

#5 filmz-Scarface 16 år siden

Carnage kunne være en potentiel modstander. Men jeg tror ikke vi skal regne med at se en person som Spider-Man i denne film.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#6 filmz-Liou 16 år siden

Jeg er fuldkommen enig i at Venom fik en laterlig lav spilletid taget i betragtning af at han er Spider-mans mest populære fjende

Jeg har læst at Sam Raimi oprendelig slet ikke havde tænkt sig at have Venom med i Spider-man 3 da han ikke bryder sig om karakteren men blev presset ud i det på grund af figurens popularitet.

Jeg kan kun frygte at filmen ender som en katastrofe... det er næppe en film marvel vil gøre det helt store ud af og uden Spider-man er det ikke nemt at give en origon historie. Carnage er en mulig fjende men nej det tror jeg heler ikke ville fungere. den eneste positive ting er at uden Spider-man slipper jeg for tåbe tobey og kirsten dunst.

Jeg brød mig ikke om Topher Grace i rollen som Brock. Han er slet ikke ligesom Brock bør være. Brock er en muskuløs, dobbeltmoralsk, små psykopatisk anti helt mens Topher Grace snare fremstillede ham som en slags modsætning til Peter Parker.

Gravatar

#7 BN 16 år siden

Et spin-off? Hvor tåbeligt!

Venom fungerede fint som Spider-Man's onde jeg/modsætning, men må derudover betegnes som den hidtil mindst interessante skurk i Spider-Man, især adskilt fra Spider-Man (altså som selvstændigt væsen betragtet). Så det passede mig fint, at
Venom blev aflivet og at der var mest fokus på Sandman.
Desuden er jeg i den grad modstander af den latterlige og fantasiforladte idé om at se de samme skurke igen og igen fra film til film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8 filmz-Liou 16 år siden

#7

Husk på at dette blot er film versionen af Venom. han er langt mere intresandt i tegneserierne.
Gravatar

#9 blahblah 16 år siden

#7
Hvor meget Spider-Man har du læst? Venom er klart ikke en af de mindst interessante. Han er Peter Parker uden uncle Ben, han er hvad der ville ske hvis en bad guy fik Spider-Mans kræfter.

Ud fra filmen, ja, så er han latterlig.
Gravatar

#10 filmz-Liou 16 år siden

#9

Hvordan kunne de også overlade en skurk af den kaliber til en mand der ikke bryder sig om ham? i hate you sam raimi

Skriv ny kommentar: